Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- خبرگزاری تسنیم آخرین اخبار استان کردستان را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه و کنار استان کردستان گردآوری شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کشف 45 تن برنج احتکار شده به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در شهرستان مریوان خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبر احتکار برنج توسط فردی در شهرستان مریوان بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و با انجام تحقیقات نامحسوس و اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران انتظامی مریوان، فرد مورد نظر که اقدام به احتکار مقدار زیادی برنج در انبار خود در یکی از محله‌های شهر کرده، شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: ماموران با هماهنگی قضائی به همراه نماینده اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند که پس از بازرسی از این انبار، 45 تن برنج احتکاری به ارزش 5 میلیارد و 400 میلیون ریال کشف کردند.

سردار آزادی با اعلام اینکه انبار دپو برنج‌ها پلمب و متهم به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: فروشندگان کالاهای اساسی باید فهرست کالاهای انبار شده خود را هر ماه به سازمان صنعت و معدن و تجارت اعلام کنند در غیر این‌صورت مشمول مجازات احتکار کالا و پرداخت جریمه خواهند شد.

محموله میلیاردی قاچاق کالا در مرزهای کردستان کشف شد

سردار علیرضا مرزبانی، فرمانده مرزبانی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کشف 28 دستگاه تلویزیون قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در مرزهای استان خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مرزبانان بخش کنترل و مراقبت در مرزهای بانه و مریوان در 72 ساعت گذشته در 6 عملیات جداگانه موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان افزود: مأموران مرزبانی با کنترل نوار مرزی تعدادی قاچاقچی را که قصد ورود به کشور را داشتند، مشاهده و با موضع‌گیری سریع مرزبانان، قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند، محموله بار خود را رها و از محل متواری شدند.

سردار مرزبانی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: با تلاش و جدیت مرزبانان، با تردد قاچاقچیان و عابران غیرمجاز مقابله و هرگونه اقدام منفی از طرف قانون‌شکنان، واکنش شدید مرزبانان را در پی خواهد داشت.

از گوشه و کنار هرمزگان| کشف 630 کیلوگرم تریاک توسط دریابانی جاسکمحموله‌های قاچاق کالا به ارزش 27 میلیارد ریال در استان بوشهر کشف شد

محموله داروی قاچاق در قروه کشف شد

مجتبی ورمقانی، مدیرکل دامپزشکی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کشف و ضبط 32 کارتن محموله غیرمجاز دارویی به ارزش بیش از 100 میلیون تومان در شهرستان قروه خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: این محموله‌ داروی قاچاق در انبار غیرمجاز نگهداری می‌شد که توسط کارشناسان دامپزشکی در قروه کشف و با اخذ دستور مقام قضائی و با همکاری مأموران انتظامی به سردخانه شبکه دامپزشکی شهرستان جهت اقدامت بعدی منتقل شد.

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان با بیان اینکه تمام محموله های دارویی، بیولوژیک، سموم و نهاده‌های دامی و فرآورده‌های خام دامی باید تحت سامانه قرنطینه سازمان دامپزشکی و در قالب زنجیره کامل نظارتی تولید، حمل، توزیع، نگهداری و عرضه شود؛ تصریح کرد: هرگونه خدشه‌ای در این مسیر و قطع زنجیره نظارتی، تخلف و باعث غیرمجاز تلقی شدن محموله‌های مربوط می‌شود.

چهارخطه کردن سقز- بانه 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد 

محمدصدیق ثابتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران از ارتقای مسیر سقز به بانه خبر داد و اظهار داشت: به‌دلیل حجم بالای ترافیک در جاده سقز به بانه، این مسیر چهارخطه می‌شود و در حال حاضر بخشی از آن نیز در حال انجام است.

وی افزود: سرعت‌بخشی به روند اجرای پروژه‌های راهسازی از اولویت‌های اصلی در استان بوده و در این راستا مسیر مهم و پر ترافیک سقز به بانه از راه اصلی به چهارخطه تبدیل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته پنج کیلومتر ورودی شهر سقز به چهار خطه تبدیل شده و هم‌اکنون نیز 10 کیلومتر دیگر از مسیر در ادامه همان پنج کیلومتر در حال بهسازی و تعریض بوده و با صرف 15 میلیارد تومان در حال حاضر از 40 درصد پیشرفت برخوردار است.

ثابتی با اشاره به اینکه اتمام این پروژه به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، وعده داد که 5 کیلومتر از آن در هفته دولت امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/481/ ت

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان در گفت وگو کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک

سردار حجت الله سفیدپوست گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران ایستگاه ایست و بازرسی پل زال شهرستان اندیمشک با کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه خودروی شوتی پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق را شناسایی و در عملیاتی پلیسی با استفاده از علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

او می‌گوید: در بازرسی از بار خودروی توقیفی ۲۵۹ جین پوشاک قاچاق و فاقد هرگونه مجوزگمرکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بحث قاچاق و توزیع خارج از شبکه کالا‌های اساسی، اخبار مربوط را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • تخصیص ارز محموله‌های برنج در انتظار تأیید بانک مرکزی
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار
  • کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک
  • برنج وارداتی هم از سفره مردم پر می‌کشد؟
  • بازار برنج؛ از چالش تخصیص تا افزایش قیمت داخلی