Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایسنا، همچنین تاکنون ۳ میلیون و ۴۶۱ هزار و ۶۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.

در حالی که تا چندی پیش اروپا به یکی از مراکز شیوع کروناویروس جدید در جهان تبدیل شده بود اما این عفونت اکنون در بیشتر کشورهای اروپایی کنترل شده است. در حال حاضر آمریکای جنوبی به ویژه برزیل به کانون جدیدی برای شیوع این ویروس تبدیل شده و سازمان‌ جهانی بهداشت نیز نسبت به وضعیت کشورهای این منطقه ابراز نگرانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از سوی دیگر آمریکا همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد و بیشترین آمار قربانیان و مبتلایان به این بیماری را به خود اختصاص داده است. طبق آخرین آمار شمار قربانیان این کشور از ۱۱۲ هزار نفر و تعداد مبتلایان نیز از دو میلیون نفر عبور کرده است.

برزیل و روسیه نیز به لحاظ تعداد مبتلایان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفتند و انگلیس پس از آمریکا، بیشترین شمار قربانیان ناشی از کروناویروس را به خود اختصاص داده است. ایران نیز که چندی پیش از لیست ۱۰ کشور اول از نظر "بالاترین تعداد مبتلایان" خارج شده بود، از دیروز (یکشنبه) دوباره به این فهرست پیوسته است.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «ورلداُمتر»، تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشورهایی که بنابر گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را داشته‌اند، تا لحظه انتشار این خبر به ترتیب به شرح زیر است:

۱. آمریکا ۲ میلیون و ۷ هزار و ۴۴۹ مبتلا، ۱۱۲ هزار و ۴۶۹ قربانی

۲. برزیل ۶۹۱ هزار و ۹۶۲ مبتلا، ۳۷ هزار و ۳۱۲ قربانی

۳. روسیه ۴۶۷ هزار و ۶۷۳ مبتلا، ۵۸۵۹ قربانی

۴. اسپانیا ۲۸۸ هزار و ۶۳۰ مبتلا، ۲۷ هزار و ۱۳۶ قربانی

۵. انگلیس ۲۸۶ هزار و ۱۹۴ مبتلا، ۴۰ هزار و ۵۴۲ قربانی

۶. هند ۲۵۷ هزار و ۴۸۶ مبتلا، ۷۲۰۷ قربانی 

٧. ایتالیا ۲۳۴ هزار و ۹۹۸ مبتلا، ۳۳ هزار و ۸۹۹ قربانی

۸. پرو ۱۹۶ هزار و ۵۱۵ مبتلا، ۵۴۶۵ قربانی

۹. آلمان ۱۸۵ هزار و ۸۶۹ مبتلا، ۸۷۷۶ قربانی

۱۰. ایران ۱۷۱ هزار و ۷۸۹ مبتلا، ۸۲۸۱ قربانی

در این فهرست همچنین کشورهای ترکیه، فرانسه، شیلی، مکزیک، پاکستان و عربستان سعودی بالای ۱۰۰ هزار نفر مبتلا دارند.

کد خبر 519292 برچسب‌ها كروناويروس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس تعداد مبتلایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به اسرائیل نتیجه تعرض به کنسولگری ایران بود

محمد حاجی حسینی گفت: هدف اصلی ما با یاری خدا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است که طبق فرامین مقام معظم رهبری بزودی توسط مسلمین جهان با محوریت جبهه مقاومت نابود و ریشه کن خواهد شد و فلسطین و قدس شریف آزاد خواهد شد.

 وی افزود: کشور‌ما همواره ثابت کرده است که شروع کننده جنگ با هیچ کشوری نیست ولی اگر کشوری دست به اقدامی علیه امنیت، خاک و آرامش مردم عزیزمان بزند ساکت نخواهیم نشست و پاسخی دندان شکن و مبهوت کننده خواهیم داد تا بداند که نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر تعرض به خاک و ریختن خون جگوگوشه هایش بی تفاوت نیست و دیگر دوران بزن در رو تمام شده است.

فرماندار هامون تصریح کرد: در حمله پهبادی ایران به عراق همه ما لحظه به لحظه به قدرت نمایی کشورمان در برابر یاوه گویان بین المللی افتخار کردیم و خداقوت نثارشان کردیم، مردم شریف کشور از همان لحظات ابتدایی در خیابان‌ها حضور پیدا کرده و از این قدرت نمایی دلاورمردانمان حمایت کردند.

وی یادآور شد: شکسته شدن هیمنه پوشالی استکبار جهانی بزرگترین موفقیت ما بود که بر همگان ثابت شد نه تنها اسرائیل بلکه اگر کشور‌های حامی اسرائیل هم دست در دست هم دهند نمی‌توانند جلوی عزم و اراده جوانان ما را بگیرند.

حاج حسینی تشریح کرد: جسارت اسرائیل به کنسول گری ایران در سوریه و شهادت نظامیان غیرو کشورمان نابخشودنی بود و تنبیه متجاوز حق مسلم مردم ایران بود که ولی فقیه در سخنرانی‌های روز عید فطر به آن اشاره کرده بود.

وی اظهارکرد: این عملیات نشان داد که ایران در وعده هایش صادق است و از هیچکس در جامعه بین الملل ترسی ندارد و وعده اصلی ما که آزادی قدس عزیز است نه تنها شعار نیست بلکه بزودی محقق خواهد شد و اسرائیل خیلی زودتر از حدانتظار نابود خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لیلاز: اسرائیل می خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند
  • ایران امروز قوی و مقتدر شده است
  • ۲۵ فروردین، جهان شاهد رویش یک قدرت الهی بود
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • عملیات وعده صادق به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد
  • حمله پهپادی به اسرائیل نتیجه تعرض به کنسولگری ایران بود
  • هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • هوش مصنوعی ناجی مبتلایان به آلزایمر خواهد شد؟