Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگاه رومیزی ضدکرونا با پرتو فرابنفش در مرکز تحقیقات رباتیک و فناوری‌های نرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز ساخته شد که از کاربردهای آن ضدعفونی دستگاه تلفن همراه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، مرکز تحقیقات رباتیک و فناوری‌های نرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در راستای کمک به مبارزه با انتشار ویروس کرونا به تولید دستگاه ضدعفونی‌کننده با پرتو فرابنفش دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه ضدعفونی‌کننده با پرتو فرابنفش برای ضدعفونی‌کردن انواع تجهیزات شخصی (مانند موبایل، کلید، خودکار، پول و چک و ...) در منازل و بخش‌های اداری و تجاری قابل استفاده است

این دستگاه ضدعفونی‌کننده می‌تواند در مکان‌های مختلف از ادارات و کارخانجات گرفته تا بانک‌ها و فروشگاه‌ها و منازل استفاده شود. دستگاه دارای سیستم کنترل هوشمند با تایمر قابل تنظیم به‌صورت رومیزی طراحی شده است و قابلیت آن را دارد که برای ازبین‌بردن انواع ویروس و باکتری‌ها استفاده شود.

دستگاه ضدعفونی‌کننده با پرتو فرابنفش برای ضدعفونی‌کردن انواع تجهیزات شخصی (مانند موبایل، کلید، خودکار، پول و چک و ...) در منازل و بخش‌های اداری و تجاری قابل استفاده است.

هرگونه شی‌ء که نیاز به ضدعفونی دارد به‌مدت چند دقیقه درون این دستگاه قرار داده می‌شود تا با تابش پرتو فرابنفش، تمام ویروس‌ها و باکتری‌های احتمالی موجود بر روی اشیا بی‌اثر شده و عملیات ضدعفونی آنها به انجام رسد.

نخستین نمونه ساخته‌شده این دستگاه ضدعفونی‌کننده برای ضدعفونی‌ وسایل با ابعاد کوچک مانندتلفن همراه و پول ... کاربرد دارد.

دستگاه ضدعفونی‌کننده با پرتو فرابنفش با توجه به کاربرد در ابعاد و قدرت اثربخشی مختلف قابل ساخت است.

این دستگاه توسط  رحیم رحمانی از اعضای دانشجویی مرکز تحقیقات رباتیک و فناوری‌های نرم واحد تبریز و با بهره‌گیری از خاصیت ضدعفونی‌کنندگی پرتو UVC در این مرکز طراحی و ساخته شده است.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز پرتو فرابنفش سیستم کنترل هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لیست قیمت لوله جدار چاه کالوپ در ضخامت های مختلف
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • بازی GTA 6 جلوه‌های گرافیکی بسیار چشم‌نواز خواهد داشت
  • ساخت دستگاه ابزار آزمون تصویر دستگاه پرتو ایکس کانتینری در قم
  • اپل‌واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب
  • ساخت مخزن هزار متر مکعبی آب در بشاگرد
  • قابلیت رصد آپنه‌خواب در نسخه جدید اپل‌واچ
  • اپل واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب عرضه می شود