Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی خطاب به شهرداران بجنورد، شیروان و اسفراین گفت: واگذاری زمین با کاربری آموزشی از سوی شهرداری‌ها در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین به آموزش‌وپرورش برای ساخت مدارس غیردولتی مصوب شد اما تاکنون اقدام خاصی نشده است که نشان می‌دهد مدیران به این موضوع اعتقادی ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد محمدعلی شجاعی صبح امروز در شورای آموزش‌وپرورش خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: قرار بود شهرداری‌ها زمین‌هایی با کاربری آموزشی را احصا کنند و در اختیار بخش خصوصی و آموزش‌وپرورش قرار دهد اما اکنون در این جلسه کسی نمی‌داند حتی موضوع مصوبه چند ماه پیش چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان شمالی با انتقاد از شهردار و مدیرانی که به جلسه نمی‌آیند گفت: چه معنی دارد شهردار معاون خود را به جلسه می‌فرستد؟ لذا از این به بعد شهردار و یا مدیران حق ندارند معاون خود را به جلسه بفرستند، مگر سطح جلسه پایین است که معاون را می‌فرستید؟

وی خطاب به اعضای شورای آموزش‌وپرورش بیان کرد: چرا مدارک موردنیاز را به جلسه نمی‌آورید و اینقدر ناآماده‌اید؟ شما آموزش‌وپرورشی هستید و باید جلسه را اداره کنید اما مانند دانش‌آموزی‌اید که در جلسه امتحان نشسته اما چیزی بلد نیستید.

شجاعی ادامه داد: اکنون برخی کارها در جلسه جلو رفت اما شما قبل این جلسه می‌توانستید کار را جلو ببرید، نیاز به اجازه سازمان ملل که نبود لذا در جلسات کارشناسی این مسائل را مطرح کنید.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد:  در جلسه گذشته واگذاری زمین با کاربری آموزشی از سوی شهرداری‌ها در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین به آموزش‌وپرورش برای ساخت مدارس غیردولتی مصوب شد اما تاکنون اقدام خاصی نشده است که نشان می‌دهد مدیران به این موضوع اعتقادی ندارند.

وی در پایان بیان کرد: سرمایه گذار به استان دیگری رفته و از مدیر مربوط پرسیدم چرا اینطور شده که جواب می‌دهد ملاحظه اجتماعی را رعایت کردیم، این ملاحظه است یا زورگویی؟ معنی کلمات را تغییر داده‌اید و جایی که باید با مردم ملاحظه اجتماعی داشته باشید ندارید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس آموزش وپرورش خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد