Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال گفت: از تمام ریش سفیدان جامعه بسکتبال رخصت می‌طلبم و امیدوارم بتوانم از این آزمون سخت سربلند بیرون بیایم. تاریخ انتشار: 11:12 - 19 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۷۲۰۳

شبنم کلاهی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص انتخاب خود به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از زحمات مسعود عماری در این دو سالی که عهده‌دار سمت دبیری فدراسیون بسکتبال بود تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نخستین خانمی هستم که سرپرست دبیر فدراسیون بسکتبال شده‌ام و ان‌شاءالله با کمک دوستان بتوانم منشا خیر و نیکی به این رشته باشم.

وی افزود: از تمام پیشکسوتان این رشته رخصت می‌طلبم. حُسن نیت و اعتماد رییس فدراسیون کار من را سخت‌تر از قبل می‌کند اما با این وجود امیدوارم بتوانم از این آزمون سخت سربلند بیرون بیایم. هدف من این است همسو و همگام با سیاست‌های فدراسیون به سمت جلو حرکت کنم.

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال در مورد زمان دقیق آغاز اردوهای تیم ملی تصریح کرد: هنوز زمان دقیقی برای آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال تعیین و تدوین نشده زیرا فعلاً مسابقه‌ای در پیش نیست تا برای آن اردو تشکیل داد. همچنین در بخش بانوان هم برنامه‌های خوبی توسط نایب رییس بخش بانوان صورت گرفته بود اما کرونا ضربه بدی به ما وارد کرد اما امیدوارم هر چه زودتر با بهبود شرایط در بانوان بتوانیم با قدرت اهدافی را که مدنظر داریم اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید: مراسم تودیع و معارفه دبیرکل پیشین و فعلی فدراسیون بسکتبال برگزار شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال فدراسیون بسکتبال دبیری فدراسیون بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    تعدادی از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش حوزه امور اجتماعی بهزیستی شاهین دژ در اردویی فرهنگی تفریحی در مجتمع تفریحی و زیارتگاه شهر کشاورز حاضر و از امکانات تفریحی و زیارتی مکان مذکور استفاده کردند.
رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت: این اردوی یک روزه با هدف ارتقاء روحیه و در راستای سلامت روان زنان سرپرست خانوار تحت پوشش حوزه اجتماعی برگزار شد و بهانه‌ای برای تقدیر از زنان زحمت کش و موفق بود.
  داداشیان  افزود:  این اردو شامل آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش برای راه‌اندازی اشتغال، برنامه‌های فرهنگی و ... بود و در همین راستا برنامه‌های فرهنگی و گذران اوقات فراغت برای بانوان سرپرست خانوار و اعضای خانواده آنها نیز در نظر گرفته شده است.
وی درادامه گفت:  برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین اردوی یک روزه، از اهداف دفتر توانمند سازی بانوان و خانواده سازمان بهزیستی، بازتوانی و ایجاد آمادگی برای خروج بانوان از چرخه حمایتی سازمان بهزیستی است که به منظور دستیابی به این اهداف، برنامه‌های مختلف برای آنان اجرا می‌شود.
  این اردوی تفریحی فرهنگی برای   ۳۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی شاهین دژ با همکاری مرکز مثبت زندگی شهر کشاورز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • جزییات فوت شهروند کازرونی در جریان سیل اخیر اعلام شد
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام
  • آیت‌الله جنتی: امیدوارم رژیم کودک‌کش فهمیده باشد که دوران بی پاسخ ماندن جنایاتش به سر آمده/ هر حرکت نابجایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر