Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز اولین نشست خبری حسن ملکی بعد از انتصابش به ریاست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در محل این سازمان در حال برگزاری است.

وی در ابتدای این نشست درباره اهم برنامه های سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، گفت: اگر بخواهیم این سازمان را در یک جمله تعریف کنیم همان عبارت رهبر معظم انقلاب را انتخاب می کنم که فرمودند سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی قلب آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده این بیان را حکیمانه و رسانه می دانم برای تعریف این سازمان.

وی ادامه داد: تولیدات این سازمان برنامه های درسی است که در وزارت آموزش و پرورش محور فعالیت هاست.

ملکی ماموریت اصلی سال تحصیلی جاری را عملیاتی کردن اسناد تحولی دانست و گفت: ۱۱ حوزه تربیت و یادگیری در سند تحول بنیادین ذکر شده است. اعتقاد داریم اگر بتوانیم طبق سند تحول بنیادین و برنامه درسی پیش برویم ۵ ویژگی کلان را باید دنبال کنیم که شامل مومن پروری است و پرداختن به تربیت ایمانی، عالم و آگاه پروری، متفکر پروری، اخلاق محوری و عامل محوری است.

تکمیل می شود....

کد خبر 4944185 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن ملکی وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران قوه قضاییه آتش سوزی کمیته امداد امام خمینی نیروی انتظامی بازنشستگان محسن هاشمی جلال ملکی وضعیت هوای تهران آموزش مجازی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان در بازدید از روند اجرای طرح‌های آموزشی مبارکه گفت: سال گذشته ۴۵۰ کلاس درس در قالب ۸۳ آموزشگاه، با بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه با مشارکت خیران به دانش آموزان استان تحویل داده شد.
ناصر فتحی افزود: در این مدت، ۷۰۰ کلاس استانداردسازی شده و ۹۰ میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده و دراختیار مدارس قرار گرفت که بخش عمده‌ی آن متعلق به هنرستان‌ها است.
وی، امسال نیز حدود ۱۰۰ طرح آموزشی و کلاس درس را در استان، در دست احداث دانست و گفت: در شهرستان مبارکه ۱۶ طرح نیمه تمام است که در سال جاری اعتبار مورد نیاز بخشی از این طرح‌ها تامین خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده