Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزارت اقتصاد ادغام بانک‌های نیرو‌های مسلح را یک الگوی مناسب به منظور اصلاح نظام بانکی معرفی کرد.

معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت اقتصاد طی سخنانی در مجمع عمومی فوق العاده ادغام بانک سپه اظهار داشت: ادغام بانک‌ها و مؤسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه بر اساس مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی و تأیید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان یک گام اساسی در راستای اصلاح نظام بانکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس معمارنژاد به فرآیند تصویب طرح ملی ادغام و گام‌های اصولی صورت پذیرفته به منظور طراحی یک مدل مفهومی بومی برای ادغام اشاره کرد و گفت: ادغام بانک‌ها و مؤسسه اعتباری نیروهای مسلح در بانک سپه که مبتنی بر یک رویکرد همه جانبه نگر طراحی و اجرا شده، یک الگوی مناسب به منظور اصلاح نظام بانکی است.

در این جلسه گزارش کاملی از اقدامات صورت پذیرفته توسط بانک سپه در راستای طرح ملی ادغام و همچنین گزارش اقدامات به عمل آمده به منظور بازنگری ساختار سازمانی، ادامه فعالیت کلیه نیروهای بانک‌ها و مؤسسه ادغامی در بانک سپه و عملیات اجرایی هماهنگ برای ارائه خدمات بانکی این بانک‌ها ارائه شد.

این گزارش می‌افزاید: پس از ارائه گزارش‌های اقدامات بانک سپه توسط هیأت مدیره این بانک و قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی، اعضای مجمع به اتفاق آرا با ادغام بانک‌های حکمت ایرانیان و مهر اقتصاد در بانک سپه موافقت نمودند.

با این اقدام عملأ گام نهایی ادغام این دو بانک در بانک سپه برداشته شد.

گفتنی است، به زودی مجمع فوق العاده ادغام بانک‌های انصار، قوامین و مؤسسه اعتباری کوثر نیز برگزار خواهد شد.

 

 

مهر /

برچسب ها: وزارت اقتصاد ، مجمع عمومی ، بانک سپه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000IYm

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: وزارت اقتصاد مجمع عمومی بانک سپه ادغام بانک ها بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام)

بدینوسیله از تمامی سهامداران محترم شرکت به پرداخت ملت ( سهامی عام) وکیل یا قائم مقام قانونی صاحبان سهام و همچنین نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌شود تا در جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده این شرکت که در ساعت 10 صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در محل تهران، خیابان شهید کلاهدوز، خیابان دیباجی جنوبی، کوچه مژگان، پلاک 2 برگزار می شود حضور بهم رسانند.

دستور جلسه :

1- انتخاب اعضای هیات مدیره

2- سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده باشد.

https://www.aparat.com/behpardakhtmellat

سهامداران گرامی با در دست داشتن کارت ملی در جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده در تاریخ مقرر و در آدرس ذکر شده بصورت فیزیکی برگه حضور دریافت می‌نمایند.

دیگر خبرها

  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • افتتاح نمایندگی میوند بانک در کابل
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام)
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  • ضعف قوانین، پاشنه آشیل تعاونی‌ها در اقتصاد ایران