Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست دبیری فدراسیون ناشنوایان گفت: اینکه می‌گویند مسبب اصلی اعزام حسین رسولی و بهنام شیری به اردوی بلاروس من بوده‌ام دور از انصاف است. تاریخ انتشار: 11:53 - 19 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۷۱۷۲

پژمان معتمدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین شرایط ورزشکاران فدراسیون ناشنوایان اظهار داشت: عمدتاً مسابقاتی که برای سال جاری در پیش داشته‌ایم به دلیل بیماری کرونا به تعویق افتاده است و تنها بازی‌های آسیایی و یک رقابت دیگر باقی مانده که با این وجود هنوز زمان دقیق آنها به ما اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد آغاز اردوهای ورزشکاران گفت: فعلاً اجازه برگزاری اردوهای گروهی به هیچ عنوان نداریم و در خصوص رشته‌های انفرادی هم منتظر تصمیم و ابلاغ مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش هستیم تا پس از آن نسبت به زمان دقیق شروع اردوها هماهنگی‌های لازم را به عمل بیاوریم.

*تیشه‌گران باید درباره عملکردم نظر یدهد

سرپرست دبیری فدراسیون ناشنوایان پیرامون عملکرد خود در مدتی که در این فدراسیون حضور دارد، گفت: در این مدتی که به این سمت منصوب شده‌ام سعی کردم تا حد توانم به کارها رسیدگی کنم تا مشکلی از این بابت پیش نیاید. به هر حال تیشه‌گران باید نظر نهایی را بدهد که آیا از عملکرد من راضی بوده است یا خیر.

معتمدی در مورد کناره‌گیری خود از سمت سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی هم گفت: از آنجایی که از زمان دوران سرپرستی ایرج عرب عهده‌دار سرپرست دبیری بودم تصمیم گرفتم پس از روی کار آمدن مهدی مبینی استعفایم را تقدیم او کنم تا راحت‌تر و بدون مشکل، شخصی را که مدنظر دارد جایگزین من کند. بالاخره در هر فدراسیونی هر کسی دوست‌دارد با نفر مورد علاقه خود همکاری کند.

*مربیان رسولی و شیری قرارداد سه ماهه آزمایشی با فدراسیون داشتند

وی در واکنش به این سوال که خیلی‌ها در مورد مشکلات بوجود آمده برای رسولی در بلاروس را به فدراسیون قبلی و شخص او ارتباط می‌دهند، اینطور توضیح داد: از ابتدا هم تصمیم ما این بود تا برای بازی‌های آسیایی روی بهنام شیری و حسین رسولی سرمایه‌گذاری کنیم زیرا این دو نفر از شانس چندانی برای رفتن به المپیک برخوردار نبودند. از آنجایی که برخی نفرات مستعد بودند تصمیم گرفته شد تا در کنار ورزشکاران المپیکی به آنها هم توجه ویژه صورت گیرد تا در آینده برای تیم ملی موثر واقع شوند.

سرپرست پیشین دبیری فدراسیون دوومیدانی افزود: البته اینکه می‌گویند مسبب اصلی اعزام حسین رسولی و بهنام شیری به اردوی بلاروس من بوده‌ام دور از انصاف است چرا که در سازمان تیم‌های ملی چنین تصمیمی گرفته و تمام اعضا متفق القول به این جمع‌بندی رسیدند تا آنها به آنجا بروند. 

معتمدی در خصوص اینکه گفته می‌شود مربیان رسولی و شیری با فدراسیون قراردادی نداشته‌اند، خاطر نشان کرد: این مسئله را تکذیب می‌کنم زیرا مربیان این دو ورزشکار با فدراسیون برای مدت سه ماه و به صورت آزمایشی قرارداد منعقد شده بود تا در صورت رضایت طرفین این قرارداد رسمی شود.

بیشتر بخوانید: استعفای معتمدی از سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ناشنوایان فدراسیون ناشنوایان فدراسیون دوومیدانی مهدی مبینی سرپرست دبیری فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر

بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی، یک اردوی دیگر هم به تعویق افتاد و او در دو سه روز آینده دیداری با رئیس فدراسیون کشتی خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از امروز (5 اردیبهشت) در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود. حسن یزدانی که بعد از کسب نشان نقره جهانی و طلای بازی‌های آسیایی کتف خود را جراحی کرد، قرار بود از این اردو به جمع شاگردان محسن کاوه اضافه شود و نامش همراه با هادی وفایی‌پور در میان دو دعوتی وزن 86 کیلوگرم دیده می‌شد.

با این وجود در روز شروع اردو، فدراسیون کشتی از تعویق بازگشت این کشتی‌گیر به جمع اردونشینان خبر داد و عنوان شد که این اتفاق با هماهنگی کادرفنی و فدراسیون کشتی اتفاق افتاده است اما علت این موضوع چیست؟

اینطور که پیداست یزدانی همچنان برنامه‌های درمانی‌اش را پیگیری می‌کند و باتوجه به اینکه قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان محک بخورد و هنوز تا این رقابت‌ها فرصت باقی‌ است، یک اردوی دیگر نیز خارج از تهران برنامه‌های درمانی و آمادگی جسمانی‌اش را دنبال خواهد کرد و بعد از آن به اردو اضافه می‌شود.

ظاهراً قرار است او در روزهای پیش‌رو با رئیس فدراسیون کشتی نشستی داشته باشد تا علیرضا دبیر را در جریان وضعیت بدنی خود قرار دهد.

به نظر می‌رسد دبیر که رابطه خوبی با قهرمانان دارد، در سال المپیک به لحاظ فنی بیشتر در کنار اردونشینان باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز