Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: ۸ شهرستان استان گلستان از لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار دارد و بقیه شهرستان ها در وضعیت زرد است. ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا فاضل صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان اظهارداشت: 8 شهرستان استان گلستان از لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار دارد و بقیه شهرستان ها در وضعیت زرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وضعیت همچنان شکننده است و ضروری است که مردم توصیه‌های کارشناسان بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان را به صورت کامل انجام دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد: در حال حاضر در هیچ یک از شهرستان‌های استان وضعیت قرمز نداریم و خوشبختانه شهرستان‌های آزادشهر، آق‌قلا، کردکوی، کلاله، گالیکش، گمیشان، مراوه‌تپه و مینودشت در وضعیت سفید قرار دارند و وضعیت دیگر شهرستان‌های استان نیز زرد است.

برگزیدگان فراخوان ایده‌پردازی "بهار قرآن در خزان کرونا" معرفی شدندنتایج پلاسما درمانی در همدان موفقیت آمیز گزارش شد/26 واحد پلاسما توسط بیماران بهبودیافته کرونایی اهدا شدکرونا در برزیل جان 1382 نفر دیگر را گرفت

وی با قدردانی از مردم استان گلستان و کادر بهداشتی و درمانی دانشگاه از شهروندان گلستانی خواست همچنان فاصله اجتماعی در اماکن شلوغ و پرتردد را حفظ و حتما از ماسک استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: با وجود افزایش مختصر شیوع کرونا در کشور، خوشبختانه وضعیت گلستان پایدار بوده و این پایداری مستلزم ادامه رعایت هوشمندانه توصیه‌های بهداشتی است.

فاضل افزود: از مردم خواهشمندیم در صورت رفتن به سفرهای ضروری در اقامتگاه‌های رسمی و دارای مجوز که چارچوب و ضوابط را رعایت می‌کنند اسکان پیدا کنند.

وی در پایان تاکید کرد که سلامت مردم از هر چیز دیگری برای ما مهم‌تر است و از آنها می‌خواهیم همچنان فاصله گذاری اجتماعی و موارد بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد شیوع دوباره ویروس کرونا نباشیم.

انتهای پیام/581/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی گلستان وضعیت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد

 

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد خلج امیرحسینی رئیس مرکزجذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم در نامه‌ای به رؤسای هیئت‌های اجرایی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها اعلام کرد: هیئت عالی جذب (شورای عالی انقلاب فرهنگی)، فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز دانشگاه آزاد را مورد بازنگری و اصلاح قرار داده است.

در این فرم، به مواردی همچون کیفیت محل تحصیل، معدل مقاطع تحصیلی، دوره پسا دکتری، جوانی، بومی بودن و محصولات پژوهشی اهمیت به سزایی داده شده و از موارد کلی و غیر قابل احصاء پرهیز شده است تا حتی الامکان امتیازات علمی مستند به مدارک معتبر بوده و احتمال سلیقه‌ای بودن آنها به حداقل برسد.

بر اساس این دستورالعمل، فرم خلاصه امتیازدهی علمی در سامانه مهر رضوی بارگذاری خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۰۰۰ نفر از خدمات بیمارستان دیردر ایام نوروز بهره‌مند شدند
  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • دیکتاتوری‌ها شکننده‌تر از آن چیزی هستند که به نظر می‌رسند و دموکراسی‌ها قوی‌تر از آن چه به نظر می‌رسند
  • کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در گناباد و بجستان