Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمدباقر نوبخت امروز برای بازدید از طرح‌های مهم عمرانی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل وارد شهر تبریز شد.

نوبخت در فرودگاه شهید مدنی تبریز در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص برنامه‌هایش در این بازدید افزود: بازدیدی از آخرین وضعیت طرح انتقال آب زاب به دریاچه ارومیه داریم که یکی از طرح‌های مهم این سه استان شمال غرب کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توجه جدی دولت به احیای دریاچه ارومیه گفت: آنچه توسط رئیس جمهور درباره احیای دریاچه ارومیه وعده داده شده بود به خوبی پیگیری شده است و هم اکنون این دریاچه که زمانی در خطر خشک شدن قرار داشت نجات یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان ارزش طرح‌های احیای دریاچه ارومیه است، ادامه داد: طرح‌های درنظر گرفته برای دریاچه ارومیه همچنان تداوم خواهد داشت.

نوبخت سپس در خصوص راه آهن میانه- بستان آباد- تبریز نیز اظهار داشت: این پروژه نیز یکی از طرح‌های مهم در آذربایجان شرقی است که تا بستان آباد به بهره برداری رسیده است و امسال باید تلاش کنیم تا این پروژه به شهرک خاوران تبریز برسد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مایکل وایت مجید طاهری مینیاپولیس اکبر طبری محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه تبریز دریاچه ارومیه مایکل وایت مجید طاهری مینیاپولیس اکبر طبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نوبخت به پاسخ موشکی ایران به اسرائیل

به گزارش «تابناک»، محمد باقر نوبخت، دبیرکل حزب اعتدال و توسعه، با انتشار عکس نوشتی در صفحه اینستاگرام خود، نسبت به حملات نیروهای مسلح ایران علیه پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

متن پیام بدین شرح بود:

ظلم باقی نمی ماند و ظالم در هر لباسی به شدیدترین وجه ممکن عقوبت خواهد شد.

إِنَّا مِنَ ٱلۡمُجۡرِمِینَ مُنتَقِمُونَ
گواه،قرآن است...

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • تصاویر زیبا و چشم‌نواز از حال خوب دریاچه ارومیه + عکس
  • کاری از سوی دولت برای دریاچه ارومیه صورت نگرفته/ با دو میلیارد متر مکعب آب هم می‌شود در دریاچه قایق‌سواری کرد/ پایان تابستان معلوم می‌شود
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • (تصاویر) آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • واکنش نوبخت به پاسخ موشکی ایران به اسرائیل