Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@13:50:53 GMT

زلزله ۴ ریشتری گردکشانه پیرانشهر خسارتی نداشت

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۶۵۱۴

زلزله ۴ ریشتری گردکشانه پیرانشهر خسارتی نداشت

امیرعباس جعفری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این زلزله در هشت کیلومتری گردکشانه، ۱۱ کیلومتری شهرستان نقده و ۸۸ کیلومتری ارومیه رخ داد که بلافاصله پس از وقوع آن، ارزیابی‌های لازم انجام شد و طبق این ارزیابی‌ها هیچ‌گونه خسارتی ایجاد نشده‌است.

به گزارش ایرنا، اقدامات تکمیلی ارزیابی در راستای بررسی وضعیت منطقه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردکشانه پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

برچسب‌ها امیرعباس جعفری آذربایجان غربی ارومیه پیرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه پیرانشهر آذربایجان غربی ارومیه پیرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساوت‌گیت: بلینگام همیشه تیتر یک است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال انگلیس شب گذشته در بازی دوستانه از تیم ملی بلژیک میزبانی کرد و به لطف گل جود بلینگام در لحظات پایانی به تساوی 2-2 دست پیدا کرد.

در جریان این بازی جان استونز، مدافع منچسترسیتی، به دلیل مصدومیت در دقیقه 10 تعویض شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، پس از این بازی درمورد مصدومیت استونز گفت: "نه، بازی کردن او خطری نداشت. در بازی گذشته مقابل برزیل فشار زیادی وجود نبود. ما دقیقاً همان کاری را انجام دادیم که هلند با ویرژیل فن دایک انجام داد، کاری که نروژ با ارلینگ هالند و مارتین اودگارد انجام داد، در هر دو بازی او را در ترکیب اصلی قرار دادیم. اگر او مصدوم شده باشد، ناراحت می‌شویم. او در حالیکه برای دو هفته بازی نکرده بود وارد زمین شد، بنابراین مشکلی وجود نداشت. من از اینکه بازیکنان را با بدون آمادگی کامل به باشگاه‌ها برگردانم، متنفرم."

کوبی ماینو یکی از بازیکنان قابل توجه شب گذشته انگلیس بود. ساوت‌گیت درمورد بازیکن جوان منچستریونایتد گفت: "او هفته شگفت انگیزی را پشت سر گذاشت. هر آنچه را که در باشگاهش دیدیم، او در پیراهن انگلیس تکرار کرد. او تحت فشار بسیار آرام است و قوی کار می‌کند."

او درباره گلزنی بلینگام در لحظات پایانی گفت: "البته جود همیشه تیتر یک است. این روحیه رقابتی، آن میل به نباختن، میل به پیروزی حتی در پایان، در رسیدن به گل دیرهنگام ما تعیین کننده بود. اما من فکر می‌کنم که کل تیم در طول بازی این را نشان داد و با تیمی بی‌تجربه، واقعاً مقابل تیمی که بازیکنان بسیار بسیار خوبی دارد، از ناکامی‌ها خلاص شد. از بسیاری از چیزهایی که در این بازی دیدم بسیار راضی هستم."

دیگر خبرها

  • ساوت‌گیت: بلینگام همیشه تیتر یک است
  • زمین لرزه سالند خسارتی در پی نداشت
  • زلزله سالند دزفول خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۵ ریشتری در خوزستان
  • فوری | زلزله نسبتا شدید در خوزستان + جزئیات
  • زلزله‌ای نسبتاً شدیدی خوزستان را لرزاند
  • زلزله‌ ۴.۵ ریشتری سالند را لرزاند
  • زمین لرزه ۴.۵ ریشتری در دزفول
  • زمین لرزه ۴.۵ ریشتری در سالند دزفول
  • زلزله‌ای نسبتاً شدید سالند را لرزاند