Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شاهرود از ایجاد کارگروه‌ جهش تولید در این فرمانداری ویژه خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون مشکلات هفت بنگاه تولیدی شهرستان از طریق این کارگروه که به صورت هفتگی برگزار می‌شود، مرتفع شده است.

نادر فخری 19 خردادماه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود، راه برون‌رفت از تورم و گرانی را توجه به بخش تولید ارزیابی و اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون در کارگروه‌ این شهرستان که چهارشنبه هر هفته و با حضور مسوولان در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها؛ برگزار می‌شود مشکلات این واحدهای مشکل‌دار تا حد زیادی رفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تدبیر هوشمندانه رهبر انقلاب در نامگذاری هر سال به امر تولید و اشتغال، نقشه‌های آنان را بر آب کرد، اظهار کرد: فرهنگ‌سازی و کمک به بخش تولید در زمینه اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری باید در همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها نهادینه شود.

معاون استاندار سمنان اضافه کرد: با نامگذاری سال 1399 به عنوان سال جهش تولید به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی، تعامل و همدلی خاصی بین مسوولان شهرستان ایجاد شده تا این شهرستان که از ظرفیت های خوبی برخوردار است، در اجرای این امر موفق شود.

وی تاکید کرد: مسوولان شهرستان باید با همت جهادی و برنامه ریزی مناسب و دقیق از ظرفیت‌ها و فرصت های این شهرستان در برطرف کردن مشکل اشتغال و همچنین ایجاد سرمایه‌گذاری استفاده بهینه کنند.

فرماندار ویژه شاهرود گفت: دشمنان با تجربه جنگ تحمیلی فهمیدند که نمی‌توانند حریف مردم ایران شوند و به جنگ تمام عیار اقتصادی با ایجاد تحریم های ظالمانه روی آورده اند تا ملت ما را به زانو درآورده و ایران را زیر سیطره خود قرار دهند.

امام جمعه شاهرود نیز با بیان اینکه جهش تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود، گفت: خرید کالای ایرانی کلید ایجاد اشتغال است و این امر باید در اولویت خرید قرار گیرد.

حجت‌الاسلام عباس امینی اظهار کرد: در سال جهش تولید خانواده‌ها و مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید خرید کالای ایرانی را در  اولویت قرار دهند تا از تولید داخلی حمایت و شعار سال تحقق یابد.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی برای تولید امری ضروری است، افزود: تولیدکنندگان هم باید با تلاش بیشتر نگرانی مردم در باره کیفیت کالا را برطرف کنند تا جهش تولید به طور عملی در جامعه دیده شود.

امینی، یکی از حوزه های موثر در فرهنگ، اقتصاد و تولید را میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برشمرد و گفت: فروش صنایع دستی در ترویج فرهنگ یک منطقه موثر بوده و همچنین موجبات رونق اقتصادی در بازارهای داخلی و خارجی را هم فراهم می‌کند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه باید هر خانه یک کارگاه تولیدی شود، خاطرنشان کرد: تحقق این امر با فرهنگ سازی توسط شورای فرهنگ عمومی امکان پذیر است.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از زبان هنر، تصریح کرد: گاهی ممکن است یک سخنران برای رساندن مطلب و یا نقدی به مخاطب ساعت‌ها صحبت کند اما با زبان شعر، طنز محترمانه و یا سرودن یک رباعی این کار با سرعت و نفوذ بیشتری انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شاهرود معاون استاندار سمنان سال جهش تولید جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی فریمان در حاشیه بازدید از واحد‌های تولید خوراک دام شهرستان گفت:در شهرستان فریمان ۴ واحد تولیدی خوراک دام و یک واحد تولید مکمل خوراک دام فعال وجود دارد که ۳ واحد تولیدی تولیدات شان از نهاده‌های دامی و یک واحد تولیدی تولیداتش از ضایعات کارخانه جات صنایع غذایی است.

دکتر سیدحبیب حسینی با اشاره به این که میزان تولید واحد‌های فعال در شهرستان بیش از نیاز دامداران منطقه است و مازاد آن به سایر شهرستان‌ها ارسال می‌شودافزود: دامپزشکی در کنار واحد‌های تولیدی و در راستای کمک به تولید و رفع موانع تولید همراه با رعایت موازین بهداشتی در محصول نهایی از هیچ اقدام و کمکی فروگذاری نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو