Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و سرپرست فدراسیون همگانی از تلاش‌های رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در توسعه ورزش همگانی تقدیر کردند.

به گزارش ایمنا، محمد عیدی در سفر به تهران مورد تقدیر دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی قرار گرفت و لوح سپاس دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن پیام قدردانی کمال مرادی و احمد گواری خطاب به محمد عیدی، معاون فرهنگی شهردار اصفهان و رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع کلانشهرهای ایران آمده است:

ریاست محترم سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کلانشهر اصفهان؛

یقیناً توسعه و پیشرفت ورزش شهروندی و کارمندی در کلانشهرهای کشور مرهون تلاش بی‌دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی می‌باشد که همواره جهت رشد و تعالی آن قدم برداشته و خدمتگزاری را افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه‌ای مهم برای خویشتن می‌دانند، لذا لازم می‌دانیم از حمایت‌های ارزنده جنابعالی در توسعه ورزش همگانی در کلانشهرهای ایران قدردانی نمائیم.

امید است، با مدیریت هوشمند، اجرای برنامه‌های جذاب و مخاطب‌محور شاهد ارتقا سطح سلامتی در ایران فعال باشیم.

کد خبر 427653

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان محمد عیدی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران فدراسیون همگانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کلانشهرهای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی

به گزارش خبرگزاری مهر ، نخستین نشست هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی به منظور بررسی برنامه اجرایی فدراسیون در سال ۱۴۰۳ به ریاست علی خلیلی رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد و در پایان این نشست شهرام علم، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و ناهیده جباری، سرپرست آکادمی فدراسیون به عنوان ۲ عضو جدید هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی معرفی و منصوب شدند.

کد خبر 6080865

دیگر خبرها

  • تقدیر مجمع کلانشهر‌های ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمد کاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی