Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: میزان زکات فطریه پرداختی مردم شهرستان مهاباد یک میلیارد و ۵۵۷ میلیون تومان بوده که این رقم در مقایسه با زکات فطریه پارسال ۵۰۰ میلیون تومان بیشتر بوده است.

خضری اظهار کرد: شورای زکات  در عید فطر امسال بیش از ۱۸۰ میلیون ریال فطریه عام، و ما بقی زکات سادات و کفاره عمد و غیر جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهندی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی هم به بیشترین میزان زکات فطریه جمع آوری شده شهر‌های استان، افزود: بوکان با بیش از ۳ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان در پرداخت زکات آذربایجان‌غربی پیشرو بوده و سلماس با بیش از ۲ میلیارد و ۷۷۲ میلیون تومان و مهاباد با یک میلیارد و ۵۷۷ میلیون تومان به ترتیب بیشترین آمار زکات فطریه در استا ن را داشته اند.

سهندی افزود: این احتمال وجود دارد که در روز‌های آتی آمار نهایی زکات فطریه آذربایجان‌غربی افزایش داشته باشد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی زکات فطریه احکام شرعی میلیون تومان زکات فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، کشاورزان و عشایر و قشر‌های مختلف مردم همایش  تکریم و ترویج زکات در شهرستان هویزه برگزار شد.

در این همایش آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت پرداخت زکات براساس آیات و روایات بر ترویج هر چه بیشتر در جهت انجام این فریضه الهی تاکید کرد.

سعید صباهی نسب، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان هویزه نیز در این نشست گفت: این نهاد به عنوان دبیرخانه ستاد زکات آمادگی دریافت زکات کشاورزان و مودیان زکات را دریافت و در جهت حل مشکلات نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد پرداخت و هزینه نماید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم