Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@10:38:11 GMT

تصادف خونین دو سواری در محور اراک - ازنا

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۷۱۹۱

تصادف خونین دو سواری در محور اراک - ازنا

برخورد رخ به رخ دو خودروی سواری محور اراک - ازنا ۳ کشته بر جای گذاشت.

 سرهنگ کهریزی رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: در اثر برخورد دو خودروی سواری در محور اراک - ازنا ۳ نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.

سرهنگ کهریزی با تشریح این خبر افزود: براثر برخورد رخ به رخ دو خودروی پژو ۴۰۵ و سمند در محور اراک - ازنا، سرنشینان ۲۶ و ۳۰ساله خودروی پژو و راننده ۶۳ ساله‌ی سمند در دم جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: سرنشین خودروی سمند هم که یک خانم بود به شدت آسیب دید که حال او وخیم گزارش شده است./باشگاه خبرنگاران 

مرگ 4 تن در تصادف دلخراش داورزن

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: محور اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گردنه تته پس از پنج ماه انسداد با تلاش راهداران شهرستان پاوه کاملاً بازگشایی و ایمن سازی شد.

وی افزود: گردنه تته یکی از نقاط مرتفع و برف گیر استان کرمانشاه، شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته خواهد شد؛ با توجه به سخت گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف روبی وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه شهرستان پاوه واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد است.

کهریزی در پایان افزود: گردنه تته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 6087792

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد