Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی روز دوشنبه در دیدار با مدیر درمان تامین اجتماعی استان شرکای اجتماعی سازمان را مهمترین ارکان این نهاد عمومی غیردولتی عنوان کرد و افزود: تامین منابع این سازمان، بر اساس مشارکت اجتماعی شکل می‌گیرد و ریسک‌ها میان افراد با درآمدهای مختلف تقسیم می‌شود که این عین عدالت اجتماعی است.

وی اضافه کرد: فعالیت‌ها و اقدامات مهم، تسهیلات و خدمات الکترونیکی ایجاد شده در تامین اجتماعی به منظور کاهش مراجعات مردم به مراکز، اثرگذاری بسیار خوبی به دنبال داشته که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی کادر درمان تامین اجتماعی در سنگر مبارزه با ویروس کرونا ادامه داد: کادر درمان در این مبارزه بی امان، سنگ تمام گذاشته و جانفشانی خود را همچون رزمندگان ایثارگر دوران دفاع مقدس، به نمایش گذاشتند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان نیز گسترش نسخه الکترونیک و حذف دفترچه درمانی، ارتباط مراکز ملکی  تامین اجتماعی با داروخانه های طرف قرار داد در خصوص نسخه الکترونیک، اجرای طرح موفقیت آمیز نظام ارجاع بیماران، صیانت از منابع سازمان در حوزه درمان غیرمستقیم، اخذ درجه یک اعتبار بخشی، کاهش آمار مرگ و میر نوزادان را از جمله اقدامات این دستگاه برشمرد.

وی، تهاتر حوزه درمان تامین اجتماعی و موسسات درمانی طرف قرارداد، کسب امتیاز کامل استانداردهای الزامی بیمارستان‌های دوستدار ایمنی بیمار و اجرای کامل طرح زایمان در آب در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان را از دیگر اقدامات شاخص مدیریت درمان استان زنجان در سال گذشته برشمرد و گفت: با اجرای طرح ارتقاء هتلینگ، رضایتمندی بیماران سرپایی و بستری به حداکثر ممکن رسیده است.

این مسؤول ادامه داد: با پرداخت بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، تمامی مطالبات این دانشگاه با تامین اجتماعی تا پایان سال گذشته تسویه شد و این اقدام، بسیار بزرگ و در تاریخ سازمان بی سابقه بود.  

وی با تشریح اهداف، سیاست ها و وضعیت فعلی سازمان با فرایندهای هوشمندانه ارائه خدمات کمی و کیفی اضافه کرد: به رغم همه مشکلات جدی اقتصادی در کشور و سازمان، با درک عمیق وضعیت موجود، کوچکترین وقفه ای در خدمت رسانی به بیماران بویژه مبتلایان به کرونا در هیچ یک از مراکز درمانی استان وجود نداشت و همسو با وزارت بهداشت و درمان، در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا پیشقدم بودیم.

هم اکنون ۲ بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها کرونا سازمان تامین اجتماعی استانداری زنجان فتح‌الله حقیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سازمان تامین اجتماعی استانداری زنجان فتح الله حقیقی کرونا سازمان تامین اجتماعی استانداری زنجان فتح الله حقیقی درمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت

هدایت‌الله عبدی‌زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیمارستان تامین اجتماعی دزفول سه سال پیش افتتاح شد که شامل سی سی یو، رادیولوژی، برخی تخصص‌ها و اتاق عمل است.

وی گفت: ضریب اشغال تخت بیمارستان تامین اجتماعی دزفول حدود چهار درصد بود که با برنامه ریزی‌های انجام شده اکنون ضریب اشغال تخت به ۷۰ درصد رسیده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه دستگاه‌های تخصصی و کلیدی اتاق عمل این بیمارستان خریداری شده و به زودی نصب خواهند شد ادامه داد: سیستم خنک‌کننده یا چیلر‌های بیمارستان تامین اجتماعی دزفول نیازمند نگهداری است که از مدار خارج شده بودند؛ اکنون با حضور هفت کارشناس مشکل در دست بررسی است.

عبدی‌زاده تصریح کرد: ۲ سیستم خنک کننده این بیمارستان راه‌اندازی و مشکل ۲ سیستم دیگر در حال حل شدن است.

وی بیان کرد: سیستم جایگزین برای خنک‌کننده این بیمارستان نیز تعریف و اعلام هزینه شده تا چنانچه سیستم‌ها به هر دلیلی دچار مشکل شدند کولر‌های اسپیلت جایگزین شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: استان خوزستان یک استان پهناور است و حوزه فعالیت گسترده‌ای دارد به گونه‌ای که بعد از تهران دومین استان کشور از نظر پوشش جمعیتی و تعداد واحد‌ها است.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی دزفول در پنج طبقه در زمینی به مساحت پنج هکتار و زیربنای ۱۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع دارای بخش‌های درمان و بستری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • عوامل بحران‌آفرین معرفی شوند
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • تشکیل هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی
  • بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تامین اجتماعی زنجان ثبت شد
  • ۸ هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان
  • خبر مهم درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جدید
  • تامین سرمایه اجتماعی و اعتماد سازی عمومی رکن اساسی در تحقق شعار سال است