Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@20:39:04 GMT

مشعل پرفروغ رزمندگان مقاومت نوید بخش آزادی فلسطین است

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۷۵۸۵

مشعل پرفروغ رزمندگان مقاومت نوید بخش آزادی فلسطین است

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی درگذشت «رمضان عبدالله شلح» دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی خطاب به «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین صادر کرد.

متن پیام او به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر مجاهد آقای زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

سلام علیکم؛

ضایعه مولمه و غم انگیز در گذشت مبارز نستوه، مجاهد فی سبیل الله «آقای دکتر رمضان عبدالله شلح» دبیرکل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ستاره درخشان سپهر مقاومت و انتفاضه مقدس فلسطین و سد مستحکم بصیرت و صلابت نیروهای شجاع و سازش ناپذیر جهاد اسلامی بود که لحظه‌ای از عمر مبارک خود را بدون اندیشیدن به آرمان قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین سپری نکرد.

بی شک مشعل پرفروغی که آن مجاهد فقید فراروی مجاهدین جنبش جهاد فلسطین و سایر رزمندگان مقاومت ضد صهیونیستی در جغرافیای مبارزه علیه رژیم جلاد، جعلی و کودک کش عبری بر افروخته است همواره راهنمای انتفاضه و تربیت یافتگان مکتب شهید سلیمانی در سرزمین‌های اشغالی و نویدبخش آزادی فلسطین عزیز خواهد بود.

این مصیبت عظمی را به جنابعالی، جنبش جهاد اسلامی و آحاد ملت مقاوم و شجاع فلسطین به ویژه بیت معظم و بستگان معزز آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و علو درجات و مغفرت و رضوان الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی و توفیق ثبات قدم و تداوم راه آن عزیز برای بازماندگان و شیفتگان او را از درگاه حضرت حق تعالی مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 4944397 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقری ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جنبش جهاد اسلامی فلسطین مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم محمد باقر قالیباف ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا حجت الاسلام حسن روحانی مجلس هیئت دولت حسن روحانی جمهوری اسلامی ایران خبرگزاری مهر سید عباس موسوی امام خمینی ره جنبش جهاد اسلامی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم

به گزارش جماران؛ جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله اخیر دشمن صهیونیستی به کنسولگری این کشور در دمشق ثابت کرد که دوران "بزن در رو" دیگر به سر آمده است.

در این بیانیه آمده است: ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنان پیگیر تحولات پاسخ  مشروع و شایسته جمهوری اسلامی ایران به جنایت دشمن صهیونیستی در هدف قرار دادن کنسولگری این کشور در دمشق و ترور فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

این بیانیه می‌افزاید: ما ضمن قدردانی از اقدامات جمهوری اسلامی ایران، موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی در حالی که در برابر نسل‌کشی ملت فلسطین در غزه و تجاوزات علیه ساکنان قدس و کرانه باختری و اسرای فلسطینی سکوت کردند، را محکوم می‌کنیم.

حماس تاکید کرد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران تاکیدی است بر اینکه دورانی که دشمن صهیونیستی بدون هرگونه محاسبه و مجازات عربده‌کشی می‌کرد، به سر آمده و همزمان توهم تکیه کردن بر این رژیم نیز دیگر پایان یافته است.

این جنبش افزود: ما بار دیگر امت اسلامی و عربی و جریان‌های مقاومت در منطقه و تمامی آزادگان جهان را به ادامه حمایت از ملت فلسطین در نبرد مبارک طوفان الاقصی برای آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین فرامی‌خوانیم.

دیگر خبرها

  • دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین | اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین/ اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • بعد از «وعده صادق» سفیر سوییس برای نخستین بار به سپاه احضار شد
  • سفیر سوییس بعد از «وعده صادق» برای نخستین بار به سپاه احضار شد
  • پیام دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»