Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@11:40:49 GMT

ترامپ درباره نژادپرستی و وحدت ملی سخنرانی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۷۸۵۰

ترامپ درباره نژادپرستی و وحدت ملی سخنرانی می‌کند

مقام‌های کاخ سفید می‌گویند، در حال برنامه‌ریزی برای ایراد سخنرانی رئیس‌جمهوری آمریکا با محوریت مسائل مرتبط با نژاد و وحدت ملی هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شبکه خبری سی‌ان‌ان، در روزها و هفته‌های گذشته آمریکا شاهد اعتراضات گسترده مردمی در واکنش به کشته شدن جرج فلوید، چهره سیاه پوست توسط پلیس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعتراضات تبعیض نژادی در ایالات متحده را بیش از بیش برجسته ساخته و مقام‌های دولت واشنگتن را در این زمینه به طور مضاعف به چالش کشیده است.

در چنین شرایطی، مقام‌های کاخ سفید در حال حاضر مشغول برنامه‌ریزی برای ایراد سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا هستند. گفته شده است که این سخنرانی به مسائل نژادی و وحدت ملی مرتبط خواهد بود.

بن کارسن، وزیر مسکن و توسعه شهری آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی‌ان‌ان به سخنرانی آتی ترامپ اشاره کرده و یک مقام ارشد دولت واشنگتن نیز گفته است که ایراد این سخنرانی به طور جدی در حال بررسی است.

این سخنرانی در حالی برنامه‌ریزی می‌شود که واکنش ترامپ در قبال کشته شدن فلوید و سکوت وی در خصوص چالش‌های شدید مرتبط با نژادپرستی، انتقادهای بسیاری را علیه او در پی داشته و به اعتراضات دامن زده است.

کارسن در مصاحبه خود تصریح کرد: رئیس‌جمهوری آمریکا طی روزهای آتی موضوع قتل فلوید را بیشتر مورد توجه قرار خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: معتقدم شما طی این هفته در این باره جزئیات بیشتری از رئیس‌جمهوری خواهید شنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا کاخ سفید دونالد ترامپ اعتراضات در آمریکا رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد (فیلم)

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • (تصاویر) از اهتزاز پرچم حزب‌الله تا آتش زدن پرچم آمریکا در قلب ایالات متحده
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • بلینکن: تشدید تنش با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد