Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:29:48 GMT

حافظ و حامی ولایت فقیه باشید

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۷۹۰۳

حافظ و حامی ولایت فقیه باشید

در بخشهایی از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار آمده است: "ملت حزب الله ما بسیج باشید تا پیروزی بزرگ نصیب شما شود و هیچ وقت از خط ولایت فقیه و فرمان او سرپیچی نکرده و تمام وجودتان را در اختیارش قرار دهید، خدا را بر این نعمتش شکر و سپاس میگویم که با این بنده معصیت کار خود به فضل و رحمت برخورد کرد چون فضل و رحمت شایسته توست که به این بنده توفیق اینکه با یاران امام زمان (عج) باشم و به خاطر اسلام درکنار آنان قرار گیرم".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" ما هرچقدر فداکار و جان نثار باشیم نمی توانیم دین خود را به اسلام ادا کنیم و از حضرت بقیه الله الاعظم (عج) معذرت میخواهم که نتوانستم پاسداری باشم که شما می خواهید، ما هرچه داریم از وجود مقدس حضرت امام زمان (عج)و نائب او حضرت امام خمینی است".

"ملت عزیز اسلام قدر خودتان و عظمت این انقلاب اسلامی را بدانید و از انقلاب اسلامی با تمام وجود دفاع کرده چون از مال و جان نثار کردند برای این انقلاب. ملت حزب الله ما بسیج باشید تا پیروزی بزرگ نصیب شما شود و هیچ وقت از خط ولایت فقیه و فرمان او سرپیچی نکرده و تمام وجودتان را در اختیارش قرار دهید، برادران عزیز پاسدار، قدر و منزلت خودتان را بدانید و شکرگذار این نعمت پاسداری از حریم اسلام باشید که هرکسی لیاقت و توفیق این کار را ندارد و ای عزیزان امام خودتان را از روحانیت و مردم جدا نسازید که پشتوانه سپاه اینها هستند".

"جدا شدن از هر کدام ضربه بر سپاه و انقلاب وارد میکند و تواضع را در بین خودتان و مردم زیاد کرده تا عزت و بزرگواری خودتان حفظ شود و ای یاران امام مراسم دعا و قرآن را در سپاه بیشتر کنید تا نورانیت سپاه بیشتر شود و از کسب علم و تقوا هیچ وقت خستگی به خود راه ندهید و از پدر و مادرم و اعضای خانواده ام طلب عفو و مغفرت دارم و امیدوارم که مرا حلال کنند و حلالیت برای من بطلبند".

" اما اگر فرزندی خداوند منان مصلحت دید و عنایت فرمود در امر تربیت درست و اخلاق کامل اسلامی فرزندم مواظبت نموده از پروردگار توفیق اطاعت و کسب علم و تقوا برای همگی شما رادارم و از خداوند بزرگ می خواهم شهادت در راهش را نصیب این بنده ذلیل و ناتوان عنایت فرماید،طلب عفو و مغفرت دارم، پروردگارا اسلام و مسلمین را پیروز بفرما، خداوندا کربلا و قدس عزیز را بدست رزمندگان اسلام پیروز بفرما، خدایا فرج مولا و آقای ما امام زمان (عج)نزدیک بفرما".

شهید حشمت الله موسوی متولد سال ۴۲ در شهرستان ازنا بود که تیرماه ۶۴ در منطقه "بند بندی خان عراق" به فیض عظیم شهادت نائل شد.

لرستان بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران خرم آباد لرستان بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران خرم آباد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، گفت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_پنچشنبه ششم اردیبهشت- در نشست خبری با اشاره به نقش و تأثیر شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اظهار کرد: آثار این شهید گرانقدر امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی است و بهره‌گیری از افکار و اندیشه‌های شهید مطهری، گام نهادن و طی مسیر درست را تضمین می‌کند.

وی افزود: سپاه پاسداران در عین اینکه یک مجموعه نظامی است، یک مجموعه عقیدتی و مذهبی نیز هست و نمی‌تواند از عقیده و اعتقاد الهی و قرآنی جدا باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای تأمین و ترویج معارف انقلابی و روحیه جهادی، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی، پاسداری از انقلاب و ارتقای عمل مکتبی است.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: سال گذشته در حوزه سیاسی نزدیک به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد و ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج در استان حضور یافتند.

بیگدلی با بیان اینکه سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد و اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، اظهار داشت: سپاه به نهادهای مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک و در کنار آنها حضور پیدا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله این برنامه‌هاست.

کد خبر 747778

دیگر خبرها

  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود