Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@14:13:28 GMT

جزییات قرار دادا بیرانوند فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۸۲۸۲

جزییات قرار دادا بیرانوند فاش شد

به گزارش صدای ایران -دروازه بان ملی پوش تیم پرسپولیس تا ۱۱ تیر در جمع سرخ‌ها حضور دارد و سپس باید به آنتروپ بلژیک برود و آماده بازی برای این تیم در فینال جام حذفی بلژیک شود.     ایا بیرانوند می تواند دروازه بان شماره یک شود یا خیر    
قرارداد بیرانوند با تیم بلژیکی ۳ + ۱ سال است که طبق این بند او باید ۳ سال در این تیم حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور او در این تیم در سال چهارم به توافق طرفین بستگی دار   از لحاظ مالی نیز، قرارداد بیرو با آنتروپ برای سال اول ۹۰۰ هزار دلار است که این رقم در سال دوم به یک میلیون و سپس برای سال آخر به یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار می‌رسد.  
البته این رقم پایه است و پاداش‌های مختلفی نیز مدیران باشگاه آنتورپ برای بیرانوند در نظر گرفته اند که موجب شده تا دروازه بان تیم سرخپوش به بلژیک برود.  
دروازه بان نخست آنتروپ در حال حاضر سینان بولات ۳۱ ساله ترکیه‌ای است که تجربه خوبی دارد و باید دید در رقابت پیش رو، بیرو می‌تواند دروازه بان شماره یک شود یا خیر؟

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فوتبال بیرانوند جدایی قرار داد باشگاه جزییات مدیران صدای ایران دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارکستر سمفونی «فلک‌الافلاک» برگزار می‌شود

داریوش بارانی بیرانوند شهردار خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی، اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری خرم آباد چند سالی بوده که پیگیر حضور ارکستر سمفونی تهران در قلعه «فلک الافلاک» این شهر است.

وی عنوان کرد: پیگیر هستیم که در هفته نکوداشت خرم آباد، اثر فاخر «فلک الافلاک» این ارکستر برگزار شود.

شهردار خرم آباد، افزود: جلسه هماهنگی را در این راستا برگزار کرده‌ایم و به دنبال این هستیم که پس از طی تشریفات قانونی و هماهنگی‌های لازم مقدمات حضور این ارکستر را در شهر خرم آباد داشته باشیم.

بارانی بیرانوند، گفت: امیدواریم نسبت به قولی که در خصوص حضور ارکستر سمفونی تهران در شهر خرم آباد و اجرای اثر «فلک الافلاک» به مردم داده‌ایم موفق شویم.

کد خبر 6078353

دیگر خبرها

  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس
  • تماشایی‌ترین نجات دروازه در تاریخ فوتبال (فیلم)
  • علیرضا بیرانوند بالاخره به کنسرت فرج علیپور آمد
  • ارکستر سمفونی فلک‌الافلاک برگزار می‌شود
  • ارکستر سمفونی «فلک‌الافلاک» برگزار می‌شود
  • بدنسازی بیرانوند با دست گچ گرفته (عکس)
  • استثنایی‌ترین نجات دروازه در تاریخ فوتبال (فیلم)
  • رقیب بیرانوند در یک‌قدمی ثبت رکوردی تاریخی