Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، وصالی اظهار کرد: صاحبان اقامتگاه‌های بومگردی در این استان کم‌کم از فروش خودرو به سوی فروش سایر اموال خود، روی می‌آورند.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا وضعیت بسیاری از مناطق کشور را قرمز کرده است، افزود: باید به این نکته توجه داشت که با شیوع این ویروس در حال حاضر وضعیت اقامتگاه‌های بومگردی استان نیز قرمز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وصالی ادامه داد: اوج کاری اقامتگاه‌های بومگردی در این استان سه ماه بهار است که امسال این اماکن تعطیل بودند و شهریور تا آبان‌ماه سال نیز از دیگر ایامی است که فعالیت‌های اقامت‌گردی در این استان اوج می‌گیرد، اما ترس ما بر این است که طی این مدت نیز به علت شیوع این ویروس متضرر شویم.

وی تاکیدکرد: اگر قرار بر این است که اقامتگاه‌های بومگردی استان طی تابستان و پاییز نیز تعطیل باشند باید از سوی مسئولان راهکاری اندیشیده شود تا صاحبان این واحدها به نحوی درآمدزایی کنند.

رئیس انجمن اقامتگاه‌های بومگردی خراسان شمالی گفت: اقامتگاه‌های بومگردی این استان از زمان شیوع ویروس کرونا تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۵ میلیارد ریال خسارت دیده‌اند و همچنین برای راه‌اندازی این واحدها، تسهیلات دریافت شده است، اما هم‌اکنون که فعالیت‌ها متوقف شده‌است باید بانک‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشند و اقساط وام‌ها را دریافت کنند که این امر اکنون از سوی بانک‌ها انجام نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر وضعیت به همین شکل ادامه یابد تا پایان سال نیمی از این واحدها ورشکسته شده و به طور کامل تعطیل می شوند.

به گفته وصالی در حال حاضر ۳۳ اقامتگاه‌های بومگردی مجوز فعالیت دارند.

کد خبر 519440 برچسب‌ها سفر - گردشگری استان خراسان شمالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر گردشگری استان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ نام آوران کشتی با چوخه از استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، گلستان، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی در این دوره از مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
این رقابت‌ها در چهار وزن، ۷۴، ۸۴، ۹۶ کیلوگرم و سنگین وزن تا عصر امروز ادامه دارد.
جایزه بزرگ مسابقات برای نفر اول سنگین وزن یک راس اسب به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و برای سایر اوزان نفر اول ۱۰۰، نفر دوم ۸۰ و نفر سوم ۶۰ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران
  • ۷۷ درصد حجم سدهای این استان خالی است
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است + فیلم
  • مستند سازی ۶۴ شی تاریخی در موزه‌های خراسان شمالی
  • فعال بودن ۱۲ اقامتگاه بومگردی در تربت حیدریه