Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر دادعلی صالحی از رفع تصرف بیش از ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم خبرداد. ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جزایر خلیج فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزکان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف بیش از 4 هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر به جزیره قشم خطرناک است/ تعطیلی آئین های عروسی و عزا به مدت یک‌ ماهچراغ قرمز "کرونا" در قشم روشن شد/ تعداد مبتلایان در سه‌هفته اخیر چهاربرابر شده استگزارش تسنیم نتیجه داد؛ فسخ قرارداد فروش خیابان در قشم + تصاویر

وی در ادامه افزود: این اراضی در خارج از محدوده طرح هادی بندرلافت جزیره قشم و به صورت غیرقانونی تصرف شده بود.

صالحی خاطرنشان کرد: ارزش زمین‌های اعاده شده بیش از 3 میلیارد ریال است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون از مساحتی بالغ بر 19 هزار و 921 متر مربع از اراضی ملی به ارزش بیش از یک میلیارد و 680 ملیون تومان در جزیره قشم رفع تصرف شده است.

انتهای پیام/7558/ی

R7558/P/S6,1433/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جزیره قشم اراضی ملی رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ناصر عتباتی رئیس دادگستری استان در راستای پیگیری سیاست‌های ابلاغی و تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه در جلسه‌ای که با حضور مدیران کل منابع طبیعی، صمت و محیط زیست استان برگزار می‌شد به مفاد سند تحول قضایی و تاکیدات اخیر ریاست محترم قوه قضائیه در جلسه ویدئو کنفرانسی اشاره و گفت یکی از مواردی که دستگاه قضایی آن را پیگیری میکند توجه به حقوق عامه و حقوق دولتی است. 
مانند حقوق دولتی معادن یا صنایع دارای آلایندگی که تحت عنوان عوارض سبز پرداخت می‌گردد و می‌باید حقوق دولتی مقرر قانونی به استان تخصیص و هزینه شود. 
عتباتی همچنین به مالیاتی که از استان پرداخت میشود و حجم بزرگی از درآمد دولت است اشاره و گفت وفق قانون بایدبخشی از این درآمد‌ها حقوق دولتی مالیات‌ها هم به استان برگردد تا کمکی به مناطق محروم و نیازمند یهای استان در مسائل مختلف صورت گیرد. 
 عتباتی با اشاره به فعالیت کارخانجات و معادن خاص نظیر معادن طلای زرشوران و آثار آن بر منطقه از مدیران حاضر در جلسه خواست میزان درآمد‌های ملی استان را از صنایع معادنی، منابع طبیعی صنایع آلاینده و ... استخراج و میزان برگشت حقوق دولتی را هم استخراج نمایند تا برای برگشت کامل آن به استان اقدامات قضایی و پیگیری‌های قانونی لازم معمول گردد 
و در ادامه مدیران حاضر هم به بیان مطالبات فراخور موضوع جلسه پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد
  • رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در اندیمشک
  • جلوگیری از تصرف ۱۰۰ هکتار ‌اراضی دولتی در میرجاوه
  • پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان میرجاوه
  • آزاد سازی ۲۱۱ هکتار زمین ملی و دولتی در استان اصفهان
  • آرش میراسماعیلی به فساد مالی محکوم شد
  • رفع تصرف ۱۶ هزار متر مربع از اراضی دولتی در امیدیه