Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان شهرداری و شورای اسلامی مشهدالرضا با تقدیر از نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اختتامیه دومین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان شهرداری و شورای اسلامی مشهدالرضا ظهر امروز در نمازخانه شهرداری مرکز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مسابقات در دو مرحله و به صورت شفاهی و کتبی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ یک جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل و همچنین در رشته‌های امام شناسی، تفسیر قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه در دو بخش خواهران و برادران صورت گرفت.

در پایان این برنامه که با سخنرانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد همراه بود از ۳۴ شرکت کننده این مسابقه به عنوان نفرات برتر تقدیر شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۱

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد مسابقه قرآنی شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد

نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

آزمون مجازی ۸ رشته از بخش معارفی و ۲ رشته از بخش‌های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و ۴ رشته حفظ از بخش آوایی ۲۷ و ۲۸ فروردین برگزار شد.


از بین شرکت کنندگان افرادی که بالاترین نمرات را کسب کردند؛ با توجه به ظرفیت پذیرش در مرحله سراسری، به عنوان راه یافتگان به مرحله سراسری شده اند.

گفتنی است تاریخ و نحوه برگزاری آزمون در بخش معارفی و بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه مرحله سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی این معاونت، برگزیدگان در رشته‌های حفظ از بخش آوایی در مرحله سراسری به صورت حضوری و در قالب آزمون شفاهی به رقابت می‌پردازند.

شایان ذکر است، بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور، دانشگاه کردستان میزبان مرحله سراسری این جشنواره خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان