Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری اریا- مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران ، نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان با هدف پویایی و شکوفایی هنر و دانش روابط عمومی‌های استان برگزار می‌شود. ‎

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درساری، عباس مهدوی مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران بیان داشت : شرکت کنندگان می توانند آثار خود را که در فاصله سال 98 تا پایان اردیبهشت ماه سال 99 تولید و منتشر کرده اند، حداکثر تا تاریخ یکم مرداد 99 به دبیرخانه جشنواره واقع در ساری، خیابان قارن، روبروی پارکینگ روشن، ساختمان صدرا، موسسه همیاری آیندگان ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان ضروری است در همه بخش‌های جشنواره به همراه اصل اثر و نسخه‌های کاغذی آن، فایل لوح فشرده را ارسال نمایند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با بیان اینکه نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر مازندران در 10 بخش برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره در بخش‌های مطالعات اجتماعی، انتشارات، ارتباط الکترونیک، تبلیغات، ارتباط رسانه‌ای، فرهنگ سازی درحوزه فعالیت‌های سازمانی برای آگاه سازی افکارعمومی و فعالیت‌های فرهنگی، کارشناس برتر، دیپلماسی، ترویج کالای ایرانی و فعالیت‌های نمایشگاهی است.

مهدوی گفت: این جشنواره در بخش‌های رقابتی، آموزشی، کارگاه‌های آموزشی، همایش تخصصی تولید محتوا، نمایشگاه فعالیت خلاقانه و انتشار ویژه نامه جشنواره برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری، افزود: علاقه ‌مندان برای کسب اطلاعات می‌توانند با شماره 33327111 و 33305358 تماس بگیرند و یا به نشانی الکترونیکی majmahamyari@ gmail.cim مراجعه کنند.

وی افزود: نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان که قرار بود سال گذشته برگزار شود به دلیل تغییر در برنامه ها و شیوع کرونا در پایان سال به زمان یاد شده منتقل شد.

گفتنی است، علاقمندان می توانند اطلاعات لازم و فرم شرکت در این جشنواره را از سایت استانداری مازندران به نشانی ostan-mz.ir دریافت نمایند. 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر استان مازندران برگزار مدیرکل روابط عمومی استانداری استانداری مازندران روابط عمومی جشنواره روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه

مراسم رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود