Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@08:49:08 GMT

انسداد موقت آزادراه کرج-قزوین و بالعکس

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۰۱۶۲

انسداد موقت آزادراه کرج-قزوین و بالعکس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: مسیر تردد آزادراه کرج-قزوین و بالعکس به صورت موقت مسدود شد.

گودرز محمودی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی جمع آوری پل عابر پیاده با انسداد موقت محدوده آزادراه کرج-قزوین مواجه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: محدوده شهید کلانتری، آزادراه کرج-قزوین و بالعکس مشمول این محدودیت خواهند شد.

محمودی ادامه داد: این عملیات در مورخ 99/03/19 از ساعت 23:00الی04:00 انجام خواهد شد و پس از اتمام عملیات مسیر از انسداد خارج می‌شود.

وی یادآور شد: تردد مسیر قزوین به کرج از خروجی محمدشهر به داخل شهر و مسیر کرج به قزوین از خروجی بلوار علامه جعفری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس آزادراه کرج قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین

مرتضی داودی افزود: در اجرای این پروژه نرد‌ه‌های فلزی به طول ۲۰۰ متر در نقاطی از آزادراه که در کمیسیون ایمنی استان مصوب شده نصب می‌شود.
وی بیان کرد: درچند نقطه از آزادراه از جمله محدوده پایانه شهید کلانتری، گلشهر، پل حصارک این عملیات به طول یک و نیم کیلومتر اجرا شده که تلاش خواهیم کرد تا محدوده‌های پل فردیس، پل هشتگرد و عوارضی قدیم حصارک را با نصب حفاظ میانی ایمن سازی کنیم.
رئیس اداره ایمنی راه اداره‌کل راهداری البرز تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش ایمنی عابرین و به منظور جلوگیری از تردد عابرین پیاده از عرض آزاد راه اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین