Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی ۳۵۸ نقطه حادثه خیز در سواحل دریای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار مرتضی میرزایی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی سواحل دریا در ۴۷ نقطه از سواحل دریا از ۲۰ خردادماه اجرایی می‌شود، ادامه داد: ۴۱ چادر مردانه و۳۷ چادر زنانه برای شنا و استفاده صحیح از دریا با امکانات لازم و با حضور ناجیان غریق پیش بینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی ۳۵۸ نقطه حادثه خیز در سواحل دریا خبر داد و گفت: در سال گذشته به علت عدم آشنایی به فنون شنا و حضور در مناطق ممنوعه بیش از ۵۸ تن از هموطنان در دریای مازندران غرق شدند که در مقایسه با سال قبل از آن ۵ درصد کاهش داشته است.

وی به شهروندان و مسافران توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس و عوامل امداد و نجات در سواحل از شنا در مناطق ممنوعه و نقاط حادثه خیز دریا اکیداً خودداری کنند.

این مقام انتظامی از به کارگیری روزانه ۲ هزار نیروی پلیس، دریابانی، همیاران پلیس و شرکت‌های خدمات انتظام در سواحل دریا و محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: این تعداد نیروها در قالب ۲۱۰ تیم گشت پیاده، ۲۴۹ گشت خودرویی، ۷۷ گشت موتوری، ۲۰ چهار چرخ، ۲۷ شناور و ۲۲ جت اسکی روزانه فعالیت می‌کنند.

سردار میرزایی، اظهار کرد: در طرح تابستانه پلیس علاوه بر سواحل دریا، مأموران انتظامی در ۸۵ تفرجگاه و بوستان حضور فعال داشته و در راستای برقراری نظم وامنیت فعالیت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان، خاطرنشان کرد: برای رفاه حال شهروندان و مسافران، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در ایام خاص و روزهای پایان هفته که شاهد افزایش حجم تردد هستیم، پیش بینی و از سوی پلیس راه در جاده‌ها اعمال خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به تدابیر و تمهیدات ویژه ترافیکی و استفاده از تجهیزات و دوربین‌های پایش تصویری و کنترل سرعت در محورهای مواصلاتی و تجهیز کارکنان پلیس به دست افزارهای الکترونیکی برای نظارت و کنترل بیشتر در کنار رعایت قوانین ومقررات راهور از سوی رانندگان، شاهد کاهش حوادث رانندگی باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شنا سواحل دریا حادثه خیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ شریف رحیمی گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه مردی میانسال به قصد خودکشی به بالکن طبقه چهارم یک ساختمان در مسکن مهر رفته بود، ماموران کلانتری ۱۱ به سرعت به محل مورد نظر اعزام شد.

وی با اشاره به حضور به موقع پلیس، عوامل اوژانس و آتش نشانی در محل مورد نظر، افزود: پس از تلاش‌های ماموران انتظامی برای دعوت به آرامش این مرد ۴۳ ساله که حالت روحی و روانی خوبی نداشت، وی را از اقدام به خودکشی منصرف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: این مرد انگیزه خود را از این کار مشکلات شخصی عنوان کرد.

سرهنگ شریف رحیمی با بیان اینکه ریشه‌یابی مشکلات شخصی، اختلافات خانوادگی و مشکلات روحی روانی به بهره‌گیری از روش‌های علمی و استفاده از کمک‌های روانشناسان مجرب نیاز دارد، افزود: شهروندان می‌توانند برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشکلات شخصی خود به مشاوران انتظامی مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • زنجیره انسانی مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • حلقه اتحاد مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • بارش باران و تگرگ در ۸ استان | شدت بارش‌ها در این مناطق | این دریا طوفانی است