Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:44:25 GMT

آغاز عملیات آسفالت ریزی قطعه دوم کنار گذر شهر رزن

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۰۳۴۷

آغاز عملیات آسفالت ریزی قطعه دوم کنار گذر شهر رزن

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان، احمد محمدی عنوان کرد: آسفالت قطعه دوم کنارگذر رزن از کیلومتر ۴۰۰+۲ تا کیلومتر ۴۰۰+۴ باند برگشت در دست اجرا است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت راهبردی پروژه‌های کریدور شمال استان همدان و کنارگذر رزن و جایگاه آن در توسعه شهرستان بازدیدی از این پروژه توسط فرماندار رزن و رئیس اداره نظارت بر راه‌های اصلی راه و شهرسازی استان همدان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با اشاره به اینکه این پروژه از پروژه‌های ملی و اولویت دار است، گفت: اجرای قطعه اول کنارگذر رزن به طول ۲.۹ کیلومتر با مبلغ حدود ۷ میلیارد تومان از سال ۹۵ شروع شده و هم اکنون در مرحله اتمام اجرای بیس و آسفالت بوده و از پیشرفت ۸۷ درصدی برخوردار است.

رئیس و شهرسازی شهرستان رزن عنوان کرد: اجرای قطعه دوم این پروژه به طول ۵.۵ کیلومتر با مبلغ حدود ۱۰ میلیارد تومان آغاز شده که با توجه به تملک اراضی ۳ کیلومتر آن در مرحله اجرای بیس بوده و قسمتی آسفالت شده و هم اکنون دارای ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی است.

کد خبر 4944497

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راه و شهرسازی همدان آسفالت احمد محمدی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان ایلام آتش سوزی سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند امام خمینی ره آتش سوزی جنگل ها سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۷۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا بهراملو در دومین جلسه قرارگاه امنیت غذایی در سال ۱۴۰۳ با بیان اینکه طی ۷ روز نخست سال جاری، ۷۰۸ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده از تحقق ۱۰۰ درصدی جوجه ریزی استان بر اساس برنامه ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این مهم نشان از افزایش تولید گوشت مرغ در استان دارد افزود: طی ماه‌های اخیر رکورد جوجه‌ریزی در استان شکسته شده است.

بهراملو ضمن اعلام رتبه برتر کشوری در این زمینه یادآور شد: سهم استان همدان از جوجه ریزی کشور معادل ۲/۱ درصد است و بر اساس این سهمیه بندی بایستی ماهانه ۳۰۲۴ هزار قطعه جوجه ریزی در استان انجام شود که خوشبختانه با برنامه ریزی مدون ابلاغی تا این تاریخ ۷۰۸ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های استان انجام شده که معادل صد در صد برنامه ابلاغی است.

وی در پایان تاکید کرد: با برنامه ریزی دقیق منطبق با نقشه راه تولیدات کشاورزی استان در ماه‌های آینده طبق جدول زمانبندی جوجه ریزی ها انجام خواهد شد و مشکلی در تأمین گوشت مرغ استان نخواهیم داشت.

کد خبر 6064363

دیگر خبرها

  • تشریح و تبیین برخی از دستاورد‌های اداره کل راه و شهرسازی
  • انجام بیش از ۷۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های همدان
  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • ۲هزار قطعه زمین طرح جوانی جمعیت پارسال در قم واگذار شد
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر مرکزی تبریز
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • ۷ کیلومتر از محور کندوان نیازمند تعریض و چهاربانده شدن است
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)