Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@13:06:25 GMT

تمام مراکز گردشگری بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۰۳۹۹

تمام مراکز گردشگری بازگشایی شد

تهران-معاون گردشگری کشور از ثبت حدود ۴میلیون و ۲۰۰هزار نفر شب اقامت از ۱ تا ۱۶ خبر داد و گفت: تمام مراکز گردشگری به جز آب درمانی‌ها بازگشایی شد.

به گزارش قدس آنلاین،معاون گردشگری کشور از ثبت حدود ۴میلیون و ۲۰۰هزار نفر شب اقامت از ۱ تا ۱۶ خبر داد و گفت: تمام مراکز گردشگری به جز آب درمانی‌ها بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام میراث آریا، ولی تیموری ، با اشاره به فعالیت تاسیسات گردشگری در برخی از استان‌ها با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، افزود: از ۱ تا۱۶ خردادماه ۳میلیون و ۳۰۳هزار و ۶۴۸ تردد ثبت و ۴میلیون و ۱۷۹هزار و ۳۱۸ نفر شب اقامت ثبت شده است.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اضافه کرد: همچنین آژانس‌های گردشگری از امروز فعالیت خود را آغاز کردند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مراکز گردشگری بازگشایی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان و اقامت بیش از ۹۳ هزار مسافر نوروزی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: در بازه زمانی نوروز امسال تاکنون ۹۳ هزار و ۶۶۳ نفر مسافر نوروزی در اقامتگاه‌های رسمی و غیر رسمی استان اسکان و اقامت داشته‌اند.

عطا حسن پور هفتم فروردین گفت: این تعداد از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۶ فروردین جاری در هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، مجتمع‌های گردشگری، مهمانپذیرها و اقامتگاه‌های بومگردی اسکان و اقامت داشته اند.

او اضافه کرد: از این تعداد، ۶۵ هزار و ۸۰۷ نفر در اقامتگاه‌های غیر رسمی و دو هزار و ۳۷۹ نفر در اقامتگاه‌های اضطراری اسکان و اقامت پیدا کرده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: همچنین از تعداد یاد شده ۲۵ هزار و ۴۴۷ نفر در اقامتگاه‌های رسمی حضور یافته که در مجموع هفت هزار و ۲۷۳ نفر در هتل‌ها، ۵۶۲ نفر در اقامتگاه‌های سنتی، ۷۶۸ نفر در مجتمع‌های گردشگری، دو هزار و ۷۴۷ نفر در مهمانپذیرها و بیش از سه هزار نفر در اقامتگاه‌های بومگردی استان اقامت داشته‌اند.

حسن پور در ادامه با اشاره نظارت دائم بر اقامتگاه‌ها و رستوران و مراکز پذیرایی بین راهی استان نیز گفت: در مدت یاد شده ۲۱۵ مورد بازدید نظارتی انجام شده که ۱۴۱ مورد از مراکز اقامتی و ۴۸ مورد از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین راهی بازدید شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان افزود: در مدت یاد شده ۲۳ تذکر و یک مورد اخطار کتبی در بازدیدهای نظارتی برای مراکز یاد شده و متخلفین صادر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقامت ۸۱ هزار نفر در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی
  • بازگشایی آبراهه‌های تخت جمشید مقابل گردشگران نوروزی
  • بیش از ۷۶۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری خراسان جنوبی بازدید کردند
  • اقامت ۱۰ هزار مسافر در گلپایگان
  • اقامت مسافران نوروزی در استان اردبیل از مرز ۱۲۵ هزار نفر گذشت
  • اسکان و اقامت بیش از ۹۳ هزار مسافر نوروزی در لرستان
  • بازدید بیش از ۳۸۱ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های لرستان
  • اقامت ۷.۵ میلیون نفر شب در مازندران
  • بازگشایی باغ نشاط لارستان بعد از ۴ سال
  • بازدید بیش از ۴میلیون مسافر نوروزی از فارس