Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدادادی از برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در سراسر استان خبر داد و گفت: در این انتخابات ۱۸۳ کاندیداری شورای اجرایی و بازرسی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» ظهر امروز (دوشنبه ۱۹ خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این دوره از انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر خوزستان ۱۸۳ کاندیدای شورای اجرایی و بازرسی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که ۱۳۸ نفر نامزد شورای اجرایی و ۴۵ نفر نیز نامزد بازرسی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر عامل و رئیس ستاد اجرایی  پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: هفت‌هزار و ۶۰۷ عضوفعال امدادگر، نجاتگر، جوانان و داوطلبان در استان واجد شرایط شرکت در این انتخابات هستند.

 

وی از همه واجدین شرایط رای دعوت کرد به عنوان سرمایه‌های عظیم اجتماعی جمعیت هلال احمر با حضور در شعب اخذ رأی در روز جمعه و انتخاب افراد شایسته و توانمند در شوراهای اجرایی و بازرسی ایفا گر نقش خود در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های این جمعیت همچون سنوات گذشته باشند.

 

خدادادی تصریح کرد: ۲۲ شعبه اصلی اخذ رأی و ۶ سالن فرعی نیز در سراسر استان در روز یاد شده آماده دریافت آرای شرکت‌کنندگان در سطح استان خوزستان خواهد بود.

 

وی با اشاره به ضرورت نهادینه کردن مشارکت اعضا و داوطلبان فعال، افراد نیکوکار، نوع‌دوست و خیرین در این موسسه خیریه مردمی و غیردولتی و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری و موثر آنان در ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری جمعیت هلال احمر اضافه کرد: مرحله اول پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر طبق اعلام قبلی و اطلاع‌رسانی صورت گرفته روز (جمعه ۲۳ خرداد) در سراسر استان برگزار می‌شود.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان ابراز کرد: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در استان و قرار گرفتن خوزستان در وضعیت قرمز تمهیدات لازم جهت رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی در نظر گرفته شده است.

 

وی تاکید کرد: از مجریان برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها انتظار می‌رود با توجه جدی به این مورد در کنار سایر ضوابط برگزاری انتخابات تلاش کنند تا انتخاباتی سلامت و مطلوب به اجرا درآید.

 

شایان ذکر است، این انتخابات هر چهار سال یک‌بار جهت انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسی در جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: هلال احمر خوزستان انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر اجرایی و بازرسی شورای اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، سیدمحمد مهدی سجادی با اشاره به ادامه عملیات امدادرسانی در سیلاب جنوب استان گفت: از ۲۸ فروردین ماه تاکنون، ۱۱ شهرستان سراوان، سیب و سوران، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار، سرباز، کنارک، میرجاوه، زاهدان، خاش و مهرستان شامل ۶۷ روستا تحت تأثیر آبگرفتگی قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این مدت ۳۰۸ نیروی عملیاتی کادر و داوطلب در قالب ۶۰ تیم با بکارگیری ۶۰ خودروی امدادی در عملیات‌ها مشارکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: امدادگران به هزار و ۲۱۲ خانوار شامل پنج هزار و ۱۲۰ نفر امدادرسانی کردند و هزار و ۳۹ نفر اسکان داده شدند.

سجادی با اشاره به توزیع اقلام اضطراری میان خانواده‌های تحت تأثیر آبگرفتگی اظهار کرد: ۴۴۲ بسته غذایی ۷۲ ساعته، هزار و ۴۵۸ تخته پتو، ۷۵۸ تخته موکت، ۲۱۶ دستگاه چادر امدادی، ۱۳ شعله والور و دو هزار و ۴۹۰ کیلو نایلون پوششی توزیع شده است.

وی در پایان گفت: امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6082256

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در تاکستان ۹ مصدوم بر جای گذاشت
  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر