Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از تشکل‌های اسلامی، بسیج دانشجویی و شورا‌های صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در نامه‌ای به میرجلیلی، ریاست دانشگاه خواستار برگزاری امتحانات به صورت مجازی شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از تشکل‌های اسلامی، بسیج دانشجویی و شورا‌های صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در نامه‌ای به دکتر میرجلیلی، ریاست دانشگاه خواستار برگزاری امتحانات به صورت مجازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از جمله مطالب مطرح شده در این نامه عبارت بود از: ۱_ تعویق در بازگشایی دانشگاه تا زمان پایدار شدن شرایط ۲_ تاکید بر برگزاری امتحانات و دروس عملی برخی از رشته‌ها بصورت مجازی یا انتقال واحد‌های عملی به ترم آینده ۳_ لازم است ریاست و معاونین محترم دانشگاه تمام قوت و تمرکز خودرا معطوف به این موضوع نمایند و پیشنهاد میشود تمامی آزمون‌های تئوری بصورت مجازی در سیستم ازمون‌های مجازی برگزار شود ۴_ مطمئننا درصورت همت مسئولان راهکار‌هایی برای حل مشکلات مربوط به امتحانات مجازی و جلوگیری از هرگونه سو استفاده احتمالی وجود دارد.

گفتنی است که این نامه توسط دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل به نمایندگی از سایر تشکل‌ها و شورا‌های صنفی به ریاست دانشگاه علوم پزشکی، استانداری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی جوکار نماینده مردم حوزه یزد و صدوق و میرمحمدی نماینده مردم حوزه تفت و میبد تحویل داده شد.   مشروح نامه در تصاویر زیر درج شده است:      

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی ریاست دانشگاه تشکل های دانشجویی امتحانات مجازی برگزاری امتحانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، همایش علمی دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در محور‌های حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور، دانشگاه دوستدار خانواده برگزار شد.

در این همایش هفت نفر از پژوهشگران حوزه خانواده در موضوعاتی چون «اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی»، «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»، «الگو‌ها و مدل‌های سطح حکمرانی سلامت خانواده»، «استاندارد‌های سلامت خانواده و رشد و تعالی خانواده»، «سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده» و «تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده» صحبت کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم