Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@22:34:27 GMT

عکس ؛ دیدار جالب دو استقلالی

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۰۹۳۴

عکس ؛ دیدار جالب دو استقلالی

دو بازیکن سابق استقلال امروز در حاشیه بازی های دوستانه تیم شان برخورد جالبی با هم داشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو تیم شاهین بوشهر و هوادار تهران در بازی دوستانه در استادیوم پژوهشگاه شهریار به مصاف هم رفتند. نکته جالب اینکه پیش از شروع بازی رضا عنایتی سرمربی هوادار و اسماعیل شریفات بازیکن با تجربه شاهین برخورد گرمی با هم داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل شریفات و رضا عنایتی هر دو سابقه حضور در استقلال را دارند و خاطرات خوبی برای هواداران این تیم رقم زده اند.

تیم فوتبال شاهین برای بقا در لیگ برتر باید بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذارند و تیم فوتبال هوادار هم در میانه جدول لیگ یک جا خوش کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسماعیل شریفات اسماعیل شریفات شاهین شهرداری بوشهر غلامرضا عنایتی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس

مسینا در دیداری از هفته 37 سری چی ایتالیا مقابل پوتنتزا به تساوی 2-2 رسید. این بازی یک اتفاق ویژه داشت؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند.

به نقل از IFTV؛ ارمانو فوماجیالی دروازه بان 42 ساله مسینا که از سال 1999 مشغول بازی در دسته های پایین تر فوتبال ایتالیا است، دیشب در جریان دیدار با پوتنتزا، بازی در کنار جاکوپو پسر خود را تجربه کرد. جاکوپو که 18 سال دارد و یک هافبک است، در دقیقه 93 این دیدار به میدان آمد و اولین بازی حرفه ای را در شرایطی تجربه کرد که پدر با تجربه خود هم در زمین بود. در تاریخ فوتبال ایتالیا حداقل در سطح حرفه ای و طی 5 دهه اخیر برای اولین بار است که یک پدر و پسر با پیراهن تیمی یکسان به میدان می روند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • کاپیتان استقلال: می خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • واکنش حسینی به احضار به کمیته انضباطی؛ از رفتارم سوءبرداشت شد!
  • حسینی: می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • جریمه مسعود شجاعی کاهش پیدا کرد
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت