Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@19:57:29 GMT

ثبت ۵۹ مورد جدید مبتلا به کرونا در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۱۱۱۵

ثبت ۵۹ مورد جدید مبتلا به کرونا در استان اردبیل

طی ۲۴ ساعت گذشته، براساس نتایج قطعی آزمایشگاهی ۵۹ مورد جدید مبتلا به کرونا در استان اردبیل ثبت شده و در این مدت یک مورد فوتی ناشی از این ویروس وجود داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طی ۲۴ ساعت گذشته، براساس نتایج قطعی آزمایشگاهی ۵۹ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان اردبیل ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس با احتساب آمار بیماران شناسایی شده امروز، شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در استان اردبیل از ابتدای شیوع تاکنون به ۳۱۰۳ نفر رسید.

به گزارش ستاد مدیریت کرونای استان اردبیل، از این تعداد تاکنون ۲۰۸۶ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند و هم‌اکنون ۹۹ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند.

از تعداد ۹۹ بیمار بستری مبتلا به کرونا، ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی بستری هستند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته متأسفانه یک مورد فوتی ناشی از کرونا در استان اردبیل وجود داشته است.

گفتنی است؛ براساس گزارش وزارت بهداشت، ۲۰۴۳ مورد مبتلای جدید به کرونا و ۷۰ نفر فوتی بر اثر این بیماری طی ۲۴ ساعت گذشته در سراسر کشور ثبت شده که تعداد کل مبتلایان در کشور به ۱۷۳۸۳۲ نفر و تعداد کل قربانیان به ۸۳۵۱ نفر افزایش یافته است.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۸۸/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت بیمارستان کرونا ویروس کرونا کرونا در استان اردبیل ۲۴ ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی ظهر دوشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری از پایگاه سلامت شماره ۳۰ اردبیل اظهار کرد: پیشرفت در سخت‌افزار و نرم‌افزار سلامت با اولویت پیگیری می‌شود و با تمام توان پیگیر نیازمندیهای بخش سلامت اسان اردبیل هستیم.

وی از غربالگری ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت استان در پویش ملی سلامت خبر داد و خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت و سلامت هدف و رویکرد اصلی ما در اردبیل است و اولویت این بخش نسبت به درمان حایز اهمیت است.

استاندار اردبیل با اشاره به توسعه و گسترش مراکز بهداشت و سلامت و کاهش چشمگیر مرگ‌ و میر نوزادان در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: احداث دو مرکز تخصصی درمان ناباروری در استان اردبیل پیگیری می شود.

عاملی با قدردانی از فعالان حوزه سلامت در اردبیل گفت: بخش بهداشت و سلامت مقدم بر بحث درمان است و هر چقدر در این بخش سرمایه‌گذاری کنیم هزینه کمتری در حوزه درمانی خواهیم‌ کرد.

وی افرود: خوشبختانه در سطح استان اردبیل اقدامات مطلوبی در بخش بهداشت و سلامت انجام شده به ‌طوری که شاهد توسعه و گسترش مراکز بهداشت و سلامت در استان هستیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه پروژه های متعدد درمانی در اردبیل در دست احداث است، افزود: به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه ها در این خواهیم بود.

عاملی بیان اینکه استان پیش از این در بحث مرگ‌ومیر نوزادان رتبه اول را داشت، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام‌ یافته و همچنین گسترش فعالیت‌های خانه‌های بهداشت، مرگ‌ و میر نوزادان کاهش چشمگیری یافت به‌ طوری که اکنون رتبه استان اردبیل در این بخش چهاردهم کشور است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های به دست آمده در زمینه درمان ناباروری بیان کرد: مشکلات متعددی در زمینه ناباروری در استان اردبیل وجود داشت که خوشبختانه با احداث دو مرکز تخصصی درمان ناباروری در استان اردبیل اکنون مشکلات در این زمینه به حداقل رسیده و پیشرفت‌های چشمگیری نیز حاصل شده است.

استاندار اردبیل غربالگری جامع انجام ‌شده طی سال گذشته در استان اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر در سطح استان اردبیل طی سال گذشته در قالب طرح جامع غربالگری دیابت و فشار خون بررسی شدند که از این تعداد ۲۲ هزار نفر به‌ عنوان افراد مشکوک به بیماری دیابت و فشار خون شناسایی و روند درمان خود را آغاز کردند.

عاملی گفت: سال گذشته خدمات حوزه سلامت به ‌صورت رایگان در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر استان اردبیل ارائه شد که امسال نیز براساس توافقات انجام ‌یافته قرار است این خدمات رایگان برای شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر نیز ارائه شود.

کد خبر 6085613

دیگر خبرها

  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • غربالگری ۸۰۰۰۰۰ نفر از جمعیت استان اردبیل
  • پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستا‌های اردبیل