Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:21:23 GMT

غبارروبی تنها یادمان شهید مدافع حرم توسط مادرش

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۱۳۱۸

غبارروبی تنها یادمان شهید مدافع حرم توسط مادرش

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید مدافع حرم سعید کمالی متولد نوزدهم شهریور سال ۶۹ از پاسداران سپاه کربلای مازنداران، اهل روستای کفرات نکا و ساکن ساری بود که مورخه ۹۵/۱/۱۴ با نیت دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) به جمع دلاورمردان لشکر ۲۵ کربلا پیوسته و داوطلبانه به سوریه اعزام شد، این شهید عزیز ۳۳ روز بعد از اعطامش در ۱۷ اردیبهشت همان سال، در منطقه خان‌طومان همراه با ۱۲ تن از همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دوستان شهید کمالی، اهمیت به نماز اول وقت و دوری و بیزاری از غیبت و صداقت زیاد را مهم ترین ویژگی‌های این شهید والامقام بیان کرده است.

مادر این شهید نیز درباره او می‌گوید: سعید حقش شهادت بود درست است زود رفت اما باز هم مایه افتخار است و همواره سر نماز از من می‌خواست برایش دعا کنم تا به شهادت برسد.

در حال حاضر مادر شهید سعید کمالی، با ابراز دلتنگی در هفته سری به این یادمان فرزندش که در مرکز شهر واقع شده می‌زند و غبار از آن می‌رباید و با گلاب معطر می‌سازد. در ادامه می‌توانید ویدئوی غبارروبی از یادبود شهید سعید کمالی توسط مادرش را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

رمضان عبدالله خود را سرباز حاج قاسم می‌دانست

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهیدان مدافع حرم شهیدان گمنام سعید کمالی مادر شهید خانواده شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند

به گزارش همشهری آنلاین، در سایه تداوم تجاوزهای رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان، حزب‌الله لبنان خبر شهادت محمد خلیل عطیه (ساجد) را در راه قدس اعلام کرد.

به این ترتیب شمار شهدای در راه قدس حزب‌الله لبنان از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی به ۲۷۱ نفر افزایش یافت.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده که این رزمنده مقاومت متولد ۱۹۹۴ در شهرک قانا و ساکن شهرک الصرفند در جنوب لبنان بود.

دو روز پیش نیز مقاومت لبنان، خبر شهادت سه تن از رزمندگان خود به نام‌های مبارک علی حمیه (صادق) از شهرک طاریا و ساکن شهرک البزالیه البقاعیه، حسین علی دغمان (ملاک) از شهرک جنوبی کفرتبنیت و علی رضا حرف (ابومهدی) از شهرک المنصوری در جنوب را منتشر کرده بود.

شبکه المیادین امروز با انتشار خبر شهادت یکی دیگر از اعضای مقاومت لبنان همچنین از تداوم حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی مناطق اطراف شهرک‌های بیت لیف، عیتا الشعب، یارون، المحمودیه، العیشیه و ارتفاعات جبل ابو راشد را هدف قرار داد. این در حالی است که عملیات حزب‌الله در حمایت از مردم و مقاومت غزه علیه مواضع نظامیان اسرائیلی و پایگاه‌های نظامی آنها در شمال فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 846697 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • بیانیۀ جمعی از شاعران و نویسندگان تبریز درباره شهادت مدافع حرم حاج طالع یوسف‌اف در باکو
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • یا سرم می‌رود یا سر صدام را می‌آورم!
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • فیلم| تولد یک نوزاد فلسطینی پس از شهادت مادرش در بمباران