Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگارن جوان، سرهنگ نادر مرادی گفت: روز گذشته اخباری در خصوص دپو تعداد زیادی موتورسیکلت در سه پارکینگ در حوالی میدان گمرک دریافت کردیم که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این موتور سیکلت‌ها از سال ۹۵ تاکنون در این پارکینگ‌ها نگهداری شده اند تا در زمان و فرصت مناسبی با چند برابر قیمت معمولی روانه بازار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، بیان کرد: روز گذشته هجدهم خرداد ماه تیم‌هایی از ماموران این پلیس به آدرس‌های اعلامی اعزام و پس از بازرسی از هر سه پارکینگ در مجموع ۶۴۹ دستگاه انواع موتور سیکلت ایرانی و خارجی کشف شد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی موتور سیکلت‌های کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران در پایان خاطر نشان کرد: پلیس همراه حامی منافع مردم بوده و با کسانی که بخواهند از شرایط موجود سوء استفاده کنند برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد داد.

کد خبر 519541 برچسب‌ها قاچاق - قاچاقچی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قاچاق قاچاقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری

 انتشار صحنه دلخراش مرگ راکب یک موتورسیکلت در محدوده مرکزی کلانشهر اصفهان در فضای مجازی واکنش‌های بسیاری را در بین کاربران بدنبال داشت و چنین گمانه‌زنی شد که راننده یک دستگاه اتوبوس واحد عامل اصلی فوت این فرد  بوده است.

 مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، روز دوشنبه به نقل از سرهنگ علی اصغر زارع در تشریح دلیل وقوع این حادثه رانندگی گفت: مقارن بعد از ظهر روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده خیابان «طیب» اصفهان برخورد کرد.


او گفت: در این حادثه راکب ۵۶ ساله موتورسیکلت بر زمین افتاد و در همین حین یک دستگاه اتوبوس نیز با او برخورد کرد که بر اثر شدت صدمات وارد شده، راکب موتورسیکلت در دم جان باخت.


رییس پلیس راهور اصفهان با اشاره به حضور کارشناسان پلیس در صحنه تصادف تاکید کرد: پس از بررسی دقیق صحنه توسط کارشناسان، علت اصلی این تصادف منجر به فوت، رعایت نکردن حق تقدم توسط راننده خودروی سواری تشخیص داده شد.


سرهنگ زارع تاکید کرد: تمام رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها ملزم به رعایت قوانین و مقررات رانندگی هستند و کارشناسان پلیس راهور بدون کوچکترین اغماضی با هرگونه تخلف بویژه تخلف تاثیرگذار در وقوع تصادفات جرحی و فوتی برخورد قانونی خواهند کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • جایگزینی تاکسی‌های فرسوده تهران با تاکسی‌های برقی کرمان موتور
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • صفر تا صد برخورد با بی‌حجابی در خودرو ۱۴۰۳ + لیست پارکینگ‌ها و شرایط جریمه
  • ۱۴۱ هزار فقره توقیف خودرو در پارکینگ 
  • سقوط مرگبار موتور سیکلت از پل در شهرستان رامهرمز
  • کشف ۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه
  • ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری