Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «موسی أبو مرزوق» اولین رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز دوشنبه در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی توئیتر با گذاشتن تصویری از «رمضان عبدالله شلح» خطاب به وی نوشت: خداوند تو را بیامرزد ‌ای ابا عبدالله (کنیه رمضان عبدالله) تو پرچم مقاومت را در سخت‌ترین شرایط برافراشتی و از مرحله سختی‌ها گذشتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضان عبدالله شلح، دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین که از دو سال قبل با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد، بامداد دیروز در بیمارستانی در بیروت دار فانی را وداع گفت. وی دومین دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس از شهید «فتحی شقاقی» بود و به مدت ۲۳ سال در این جایگاه حضور داشت.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمضان عبدالله شلح حماس محور مقاومت رمضان عبدالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد میرزایی ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از فعالان و خادمان قرآن کریم برای اجرای طرح زندگی با آیه‌ها که در تکیه معاون الملک کرمانشاه با حضور جمعی از بزرگان و خادمان قرآنی این استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از طرح‌های فاخر و تأثیرگذار در برنامه‌های ماه مبارک رمضان اجرای طرح زندگی با آیه‌ها بود که در همه استان‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به چگونگی اجرای طرح زندگی با آیه‌ها طی ماه مبارک رمضان، افزود: برای اجرای این طرح ۱۵۰ آیه منتخب از پر تکرارترین آیات قرآنی در لسانین امامین انقلاب انتخاب شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه دلیل انتخاب این آیات را موضوعات مرتبط با جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: این جهاد به عنوان یک فریضه قطعی و فوری نباید روی زمین بماند.

حجت الاسلام میرزایی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین نیازمند شناخت و معرفت نسبت به مبانی انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی دارد.

وی ادامه داد: همچنین لازمه جهاد تبیین، دشمن شناسی و تدبیر در برابر نقشه‌های مختلف او است، بنابراین مهم‌ترین خاستگاه‌های کسب این شناخت و معرفت و حل مسائل مربوط به آن قطعاً قرآن کریم است.

حجت الاسلام میرزایی مدت زمان اجرای طرح زندگی با آیه‌ها را سه سال اعلام کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح موضوعاتی از قبیل گفتمان سازی مفاهیم، کسب شناخت و معرفت، حفظ آیات منتخب، تدبیر در این آیات و در نهایت تربیت فعالان، کنشگران و مجاهدان عرصه جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح طی ماه مبارک رمضان سال جاری روزانه سوالاتی مطرح و شرکت کنندگان به صورت پیامک جواب آن را پاسخ می‌دادند، بیان کرد: در استان کرمانشاه نزدیک به ۱۰۰ هزار پیامک ارسال شد که از بین این شرکت کنندگان ۳۰۰ نفر به عنوان برنده معرفی و امروز نیز در این مراسم تجلیل شد.

کد خبر 6087677

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود