Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی طی مراسمی، به 10 نفراز مشتریان خوش حساب همراه اول آذربایجان شرقی که در فصل زمستان 98 به قید قرعه برنده یک دستگاه تلویزیون هوشمند شده بودند، اهدا شد.

همراه اول آذربایجان شرقی در هر فصل به تعدادی از مشتریان خود که صورتحساب تلفن دائمی خود را به موقع پرداخت می‌کنند، به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، اسامی برندگان 10 دستگاه تلویزیون هوشمند در پرتال مخابرات منطقه آذربایجان شرقی به نشانی www.eatc قابل مشاهده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همراه اول مخابرات آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۵.۶۹ درصدی آمار تلقیح مصنوعی دام در آذربایجان‌شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از افزایش ۱۵.۶۹ درصدی آمار تلقیح مصنوعی دام در سال جاری در مقایسه با سال گذشته، خبر داد.  

صمد زمانزاد قویدل در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سال جاری تعداد ۳۳ هزار و ۸۵۵ راس دام اصیل، ۶۰ هزار و ۵۸۶ راس دام دو رگ، پنج هزار و ۹۱۲ راس دام بومی و سه هزار و ۳۹۵ راس گاومیش با استفاده از ظرفیت شبکه تلقیح مصنوعی استان تلقیح شده‌اند.

وی افزود: در استان آذربایجان شرقی تعداد ۱۸۳ نفر مامور تلقیح مصنوعی دام فعال هستند و معاونت بهبود تولیدات دامی با معرفی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها نسبت به تجهیز آن‌ها به وسایل مورد نیاز تلقیح مصنوعی از قبیل کانتینر، حمل اسپرم و تفنگ تلقیح مصنوعی اقدام کرده که علاوه بر اشتغال زایی برای این افراد صنعت دامپروری استان نیز از مزایای تلقیح مصنوعی دام بهره‌مند شده است.

زمانزاد قویدل ادامه داد: از مزایای تلقیح مصنوعی می‌توان به عدم نیاز دام نر و جلوگیری از صرفه هزینه‌های زیاد ناشی از پرورش و نگهداری دام‌نر به منظور جفت گیری و همچنین جلوگیری از افزایش همخونی به علت عدم استفاده انحصاری از دام‌های نر گله و افزایش بازدهی تولید مثل اشاره کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، وی گفت: همچنین تلقیح مصنوعی یکی از راهکارهای افزایش ظرفیت ژنی و توسعه دامداری های روستایی محسوب می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • توزیع کود یارانه دار در آذربایجان شرقی
  • توزیع کود یارانه دار در استان
  • اهدای ۳ دستگاه آمبولانس پیشرفته توسط خیر قشمی
  • پرواز‌های فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود
  • ۳ هزار حساب بانکی، سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه مسدود شد
  • ببینید | ادعای مجری تلویزیون روی آنتن زنده: پول موشک‌ها و پهپادهای شلیک شده ایران، قبلا حساب شده!
  • اهدای یک دستگاه ماموگرافی به بیمارستان شهدای بندرلنگه
  • اهدای دستگاه الکتروکاردیوگراف به مرکز بهداشت تایباد
  • افزایش ۱۵.۶۹ درصدی آمار تلقیح مصنوعی دام در آذربایجان‌شرقی
  • والیبالیست آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی دختران نوجوان