Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ما از شما خواهش می‌کنیم که افزایش سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان است را پیگیری کنید؛ این پیام یکی از ۶ هزار دانشجویی بود که خواستار افزایش سن دانشگاه فرهنگیان از ۲۲ به  ۲۴ سال شد به طوریکه ما این موضوع را از وزیر آموزش و پرورش پیگیری کرده ایم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش وپرورش در این باره اظهار کرد: پیرو درخواست دانش آموزان به گروهی از افراد مورد اعتماد خود ماموریت دادم که این موضوع را تحت بررسی قرار دهند .

او ادامه داد: ارزیابی ما با احتساب ۴ ساله آموزشی این است که  بیش از ۳۰ سال خدمتی که باید انجام دهند به سنینی می‌رسند که آماده تدریس نباشند و کماکان ورود به دانشگاه فرهنگیان همان ۲۲ سال تعیین شد.

ولی باید به آقای وزیر گفت که این جوان گرایی آنقدر‌ها هم رعایت نمی‌شود و اکنون  از ماده ۲۸ تا سن ۳۵ سال جذب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: پاسخ به سوالات دانش‌آموزی شما

در آیتم بعدی به مدرک فروشی دانشگاه پیام نور پرداختیم چرا که  اگر اهل فضای مجازی باشید تبلیغ دریافت مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور آن هم بدون کنکور را مشاهده کرده اید. تبلیغاتی که با لوگوی دانشگاه افراد زیادی را فریب می دهند.

ما هم جریان  این اتفاق را از دانشگاه  پیام نور پیگیری کردیم که طبق گفته مسئولان دانشگاه این موضوع از طریق وزارت علوم و  طریق قوه قضاییه در دست پیگیری است.

بیشتر بخوانید: پاسخ به سوالات پزشکی شما

سامانه شاد که صدای بسیاری از خانواده‌ها ایرانی  را در آورده بود، صدای وزیر ارتباطات را درآورد.

آذری جهرمی گفت: من هم پدر دو بچه هستم و مشکلات را می‌دانم.

او گفت: اکنون  برخی از روستا‌های که به اینترنت نسل اول متصل هستند دستورالعمل دادیم به شرکت‌ها و اپراتور‌ها که نهایت شبکه را به مردم ارائه بدهند.

بیشتر بخوانید: پاسخ به سوالات دانشجویی شما

 ویدئو های که از  بازگشایی‌های مدارس , سرویس های دانشگاهی , دانشگاه ها به دستمان رسده، نشان می دهد با تمام توصیه‌های وزارت بهداشت برای رعایت فاصله اجتماعی اکثر افراد به این موضوع کاملا بی توجه هستند  و این امر جای نگرانی دارد که دوباره ویروس کرونا شیوع پیدا کند؛ هموطنان خودمان به فکر خودمان باشیم.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نسخه سامانه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087698

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان