Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضایی و آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان اصفهان گفت: برای اولین بار جلسه دادرسی الکترونیک فی مابین دادگستری استان یزد (شعبه اول دادگاه انقلاب) و زندان مرکزی از طریق سرور ویدئو کنفرانس استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت اسدی اظهار داشت: با تلاش‌های صورت پذیرفته کارشناسان این معاونت، برای اولین بار جلسه دادرسی الکترونیک فی مابین دادگستری استان یزد (شعبه اول دادگاه انقلاب) و زندان مرکزی از طریق سرور ویدئو کنفرانس استان اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قضایی و آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان اصفهان ابراز امیدواری کرد: این امکان فراهم شده در ایجاد ارتباط با سایر دادگستری‌های کل کشور جهت برگزاری جلسات دادرسی الکترونیک گسترش یافته تا از این پس شاهد برگزاری جلسات دادگاه مجازی در استان اصفهان با دادگاه‌ها و زندان‌های سایر استان‌ها باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس دادرسی الکترونیک استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پس از حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی در زندان مرکزی و دیدار با زندانیان، با بهره‌مندی ۲۱ نفر از مددجویان واجدشرایط از نهاد‌های ارفاقی موافقت شد.

مصطفی یوسفی با حضور در زندان مرکزی اهواز با ۳۵ نفر از محکومان گفتگو و ضمن بررسی درخواست و پرونده قضایی آنان، پنج نفر از مرخصی، دو نفر از امتیاز پایان حبس و شش نفر از آزادی مشروط بهره‌مند شدند.

همچنین در این رسیدگی، با اشتغال به کار دو نفر و استفاده از پابند الکترونیک شش نفر از محکومان موافقت شد.

یوسفی گفت: در خصوص درخواست سایر ملاقات شوندگان نیز دستورات مقتضی صادر شد.

دیگر خبرها

  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • برگزاری دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو
  • برگزاری دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی