Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تقی زاده در گفتگو با همشهری آنلاین گفت: درخواست وجه از سوی شرکت های عمران شهر جدید پرند و پردیس غیر قانونی است و مجوز لازم را از شورای مسکن استان تهران برای این افزایش دریافت نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه متقاضیان نباید وجهی به شرکت های عمران در این دو شهر پرداخت کنند، افزود: مسئولان شرکت های عمران پرند و پردیس باید تقاضای خود را برای هرگونه افزایش قیمت در واحدهای مسکن مهر به شورای مسکن ارایه می کردند که این فرایند طی نشده است و از این رو، افزایش قیمت در واحدهای مسکن مهر از نظر استانداری غیر قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که ایا با ارایه درخواست شهرهای جدید پرند و پردیس، با تقاضای افزایش قیمت واحدها در شورای مسکن موافقت خواهد شد گفت: طرح تقاضای افزایش قیمت در شورای مسکن به معنای پذیرش آن نیست.

کد خبر 519537 برچسب‌ها مسکن مهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مسکن مهر پرند و پردیس افزایش قیمت شورای مسکن مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی، وحید داعی اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی دولت به شمار می‌رود که تا کنون بخش زیادی از مردم به امید خانه دار شدن در این طرح برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کرده‌اند. 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود: در تمام شهرهای استان ساخت واحدها آغاز شده و هم اکنون اجرای این پروژه‌ها در شهرهای مختلف استان با سرعت در حال پیشرفت است.

وی ادامه داد: در ۲ شهر کلات و چنار با توجه به توپولوژی منطقه و بررسی بانک زمین در خصوص اراضی سازمان ملی، کارشناسی‌های لازم انجام، زمین ها شناسایی و با توجه به تفاهمات صورت گرفته با سازمان اوقاف استان و شهرستان مقرر شد از ظرفیت های این سازمان در تامین زمین این دو شهر استفاده شود. 

داعی از توافق بین سازمان ملی زمین و مسکن با مالکین حقوقی استان به منظور تامین کسری زمین اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر قطعات زمین متعلق به سازمان اوقاف شناسایی شده که پس از سیر مراحل قانونی به طرح نهضت ملی مسکن الحاق خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی همچنین گفت: در حال حاضر در شهر کلات ۹۸۹ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد ۳۹۷ متقاضی حائز شرایط، ۳۰۸ تایید نهایی و ۱۰۱ متقاضی جوانی جمعیت و در شهر چنار ۸۱ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد ۶۹ متقاضی حائز شرایط، ۳۶ تایید نهایی و ۷۰ متقاضی جوانی جمعیت هستند. 

گفتنی است جلسه تامین زمین جهت نهضت ملی مسکن شهرهای کلات و چنار با حضور داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، حجت الاسلام احمدزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، صلاحی فرماندار شهرستان کلات و دیگر اعضای مدعو برگزار و تمامی جوانب و مشکلات احتمالی و راهکارهای رفع موانع و تفاهمات فی مابین اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در جهت تامین زمین نهضت ملی مسکن شهرهای کلات و چنار بررسی شد.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تکمیل پروژه‌های باقی مانده مسکن مهر
  • افزایش سه برابری قیمت مسکن ملی در اراک
  • متقاضیان بومی منطقه؛ اولویت اول واگذاری زمین نهضت ملی مسکن
  • ساخت ۲۱ هزار مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان
  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)