Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سازمان برنامه و بودجه کشور مصوبه هیات وزیران برای پرداخت تسهیلات مسکن به بازنشستگان بر اساس آیین نامه اجرایی بند ز تبصره ۱۶ قانون بودجه ۹۹ برای اجرا ابلاغ شد.

سقف فردی تسهیلات پرداختی در کلان‌شهرها ۵۰۰ میلیون ریال و سایر شهرها و روستاها ۴۰۰ میلیون ریال تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ تسهیلات مذکور در شهر تهران ۹ درصد، مراکز استان‌ها هفت درصد و سایر مناطق شهری و روستایی چهار درصد تعیین می‌شود.

بازنشستگان برای دریافت تسهیلات مذکور باید طی (۱۰) سال گذشته خود و همسرشان فاقد واحد مسکونی بوده و از تسهیلات خرید یا ساخت مسکن استفاده ننموده باشند. سپری شدن حداقل پنج سال از تاریخ بازنشستگی و دریافت مستمری کمتر از سی میلیون  ریال در ماه، از دیگر شرایط اخذ این تسهیلات است.

افراد با سابقه بازنشستگی بالاتر در اولویت پرداخت تسهیلات قرار دارند. در ضمن تسهیلات مزبور صرفاً برای واحدهای کمتر از (۱۵) سال ساخت قابل پرداخت بوده و مدت بازپرداخت اقساط آن (۱۰) سال است.

صندوق‌های بازنشستگی موظفند بازپرداخت اقساط تسهیلات را تا تسویه کامل تضمین نمایند و ظرف یک ماه بعد از ارسال اطلاعات اعلامی بانک مسکن نسبت به کسر اقساط ماهانه تسهیلات یادشده از مستمریِ دریافت‌کنندگان تسهیلات، اقدام کنند.

خبر خوش برای بازنشستگان | آیین‌نامه اجرایی پرداخت تسهیلات مسکن ابلاغ شد کد خبر 519550 برچسب‌ها مسکن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات درمان به بیماران خاص و صعب العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی و با کارمزد ۴ درصد است.
تاکنون ۲ هزار نفر از بیماران خاص و صعب العلاج برای تسهیلات ارزان به بانک‌های استان معرفی شده اند.
منوچهر کمالی افزود: بیماران پس از معاینه پزشک معالج برای تشکیل پرونده به معاونت درمان و پس از آن برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.
وی گفت: بیماری‌هایی مانند تالاسمی، هموفیلی، ام اس، سرطان، بیماران دیالیزی و ریوی شامل این تسهیلات می‌شوند.
ویزیت رایگان، دارو‌های گران قیمت، مشاوره‌های پزشک درمانگر، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، خدمات فیزیوتراپی و آزمایش‌ها از مهم‌ترین خدمات رایگان به بیماران صعب العلاج است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: بیماران تالاسمی و هموفیلی خدماتی مانند تصویر برداری، ویزیت یا مشاوره با پزشک درمانگر، شنوایی و بینایی سنجی، آزمایشات و خدمات توانبخشی به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

بیشتربخوانید:افزایش شمار داروخانه‌های عرضه کننده داروی خاص در هرمزگان
کمالی گفت: خدمات دندانپزشکی در مرکز ابوریحان برای بیماران خاص و صعب العلاج تا سقف سه میلیون تومان توسط وزارت بهداشت رایگان و برای سایر مراجعان به این مرکز با تعرفه دولتی است.
پارسال بیش از هزار بیمار خاص و صعب العلاج تسهیلات درمانی دریافت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • پرداخت تسهیلات درمان به بیماران خاص و صعب العلاج
  • پرداخت بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • پرداخت ۲۷۸ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • پرداخت پنج هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان