Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت چین اعلام کرد که توافق کرده است به عنوان بخشی از برنامه کاهش بدهی گروه ۲۰، بازپرداخت تسهیلات گرفته شده توسط کشورهای کم درآمد را به تعویق بیندازد.

به گزارش  پول نیوز به نقل از بلومبرگ، دولت چین اعلام کرد که توافق کرده است به عنوان بخشی از برنامه کاهش بدهی گروه 20، بازپرداخت تسهیلات گرفته شده توسط کشورهای کم درآمد را به تعویق بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون وزیر خارجه چین اعلام کرد که این کشور بازپرداخت بدهی ها را از 77 کشور و منطقه در حال تعلیق به حالت تعلیق در آورده است. در ماه آوریل ، گروه 20 توافق کردند که بدهی موقت را به فقیرترین کشورها در جهان ارائه دهند ، این مهلت قانونی که از اول ماه مه شروع می شود.

 

وی همچنین گفت علاوه بر تعویق بدهی های این کشورها، چین متعهد شده است 2 میلیارد دلار برای کمک به سایر کشورها در پاسخ به بیماری همه گیر ویروس کرونا، از جمله 50 میلیون دلار به سازمان بهداشت جهانی اهدا کند.

 

معاون وزیر خارجه چین به جزئیات بیشتری از شرایط تسویه بدهی این کشورها ارائه نکرد.

منبع:تسنیم

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز دولت چین گروه 20 کرونا سازمان بهداشت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبه‌نظامیان مستقر در افغانستان منافع اقتصادی پاکستان را هدف گرفته است

برخی از فرماندهان ارشد نظامی پاکستان می‌گویند که گروه‌های مخالف دولت این کشور مستقر در افغانستان، منافع اقتصادی اسلام‌آباد را هدف قرار می‌دهند.

فرماندهان نظامی پاکستان این اظهارات را طی نشستی که به ریاست جنرال سید عاصم منیر، رییس ارتش این کشور در مرکز فرماندهی ارتش پاکستان در شهر راولپندی برگزار شده است، بیان کرده‌اند.

ارتش پاکستان در بیانیه‌ای نگاشت این نشست به‌منظور رسیدگی به تهدیدات احتمالی «گروه‌های تروریستی» از خاک افغانستان برگزار شده است.

مقام‌های نظامی پاکستان بدون نام گرفتن از گروه مشخصی گفته‌اند که شبه‌نظامیان مستقر در افغانستان، امنیت منطقه و جهان را با خطر روبه‌رو می‌کنند.

از دید اسلام‌آباد تحریک طالبان پاکستانی (تی‌تی‌پی)، ارتش آزادی‌بخش بلوچستان و داعش گروه‌ تروریستی هستند.

براساس گزارش پاکستان‌تودی، آنان با محکوم کردن حمله اخیر شبه‌نظامیان بر ماشین حامل مهندسان چینی در ایالت خیبر پختون‌خواه و حمله بر یک ماشین حامل غیرنظامیان در ایالت بلوچستان پاکستان گفته‌اند که شبه‌نظامیان به‌عنوان نیروهای نیابتی منافع اقتصادی این کشور، به‌ویژه کریدور اقتصادی چین و پاکستان را هدف قرار می‌دهند.

این در حالی است که پیش از این نیز دولت پاکستان از فعالیت شبه‌نظامیان مخالفش در خاک افغانستان ابراز نگرانی کرده بود.

طالبان تا کنون در مورد این اظهارات واکنشی نشان نداده‌اند، اما پیش از این، مقام‌های این گروه حضور شبه‌نظامیان مخالف دولت پاکستان در افغانستان را رد کرده و گفته بودند که خاک افغانستان بر ضد هیچ کشوری استفاده نخواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جلیل محبی: دولت رئیسی برای فرار از مسئولیت گشت ارشاد، آن را به گردن دولت خاتمی انداخت
  • رئیسی توپ ساخت یک میلیون مسکن را به زمین دولت های قبل انداخت /در غرب همجنس بازی تبلیغ می شود تا نسر بشر قطع شود
  • پیام معاون اول رئیس‌جمهور درپی درگذشت پرویز داوودی
  • بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • اولین واکنش احمدی‌نژاد به حمله تلافی‌جویانه سپاه
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • شبه‌نظامیان مستقر در افغانستان منافع اقتصادی پاکستان را هدف گرفته است