Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از تصادف دو دستگاه تریلر و وانت مزدا در محور یاسوج_شیراز و کشته شدن دو سرنشین وانت مزدا خبر داد.

"محسن جلیل" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: راس ساعت ۲۱ و ۲۲ دقیقه تصادف یک دستگاه وانت مزدا با یک دستگاه تریلی در محور یاسوج_شیراز رخ داد و آمبولانس‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافتند اما قبل از رسیدن آمبولانس ها ۲ نفر از سرنشینان وانت مزدا جان خود را از دست داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تصادف اورژانس محور یاسوج شیراز كهگيلويه و بويراحمد وانت مزدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد

فرماندار شهرستان گچساران از برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در اردیبهشت سال‌جاری در این شهرستان خبر داد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در این زمینه سنگ تمام بگذارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، روان‌بخش دیهیم‌خوب، امروز_ سه‌شنبه، بیست‌وهشتم فروردین _ در اولین نشست شورای اداری شهرستان گچساران، اظهار کرد: عملیات وعده صادق سپاه پاسداران در حمله به مواضع رژیم صهیونیستی یک‌بار دیگر عزت، اقتدار و جایگاه ایران اسلامی را در جهان نشان داد به‌طوری‌که کشورهای جهان از ایران حساب ویژه‌ای می‌برند.

وی افزود: اقتدار و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا و مسیری است که شهدا برای همه ما ترسیم کرده‌اند، از این رو عملیات سپاه پاسداران عملیات بی‌نظیری بود که قدرت‌های استکباری جهان را به حیرت واداشت.

فرماندار گچساران گفت: بودجه در جلسه شورای برنامه‌ریزی پیگیری و بررسی خواهد شد، اما اخیراً مبلغ چهار میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان به‌حساب فرمانداری شهرستان واریز شد که این مبلغ برای روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: باید مدیران قانون‌مدار باشند و به بهانه خدمت نباید قانون را دور زد، البته کار برای مردم خوب است، اما هر مدیری بایستی پاسخگوی عملکردش هم باشد و انتظار این است که خدمات به شهروندان حتماً در چارچوب قانون صورت بگیرد.

دیهیم‌خوب خاطرنشان کرد: در بحث تکمیل پروژه‌ها کارها و اقدامات ادامه دارد و مدیران در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان حتماً طرح و برنامه‌هایی برای پیشبرد پروژه‌ها داشته باشند، اما موضوع دیگر اینکه مدیران به حاشیه‌ها توجه نکنند چراکه هر مدیری یک روز معارفه و یک روز هم تودیع می‌شود بنابراین مدیران باید حتماً به کارشان بچسبند و صادقانه تا لحظه‌ای که مسئولیتی دارند پای‌کار باشند.

وی افزود: روز ششم اردیبهشت نخستین اجلاسیه شهدای ارتش را داریم که یک رویداد بزرگ فرهنگی در این شهرستان است و شعار همه این است که مدیون شهدا هستیم و باید در این اجلاسیه سنگ تمام بگذاریم، میهمان‌های کشوری زیادی خواهیم داشت و همه مدیران تعامل و همکاری در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این اجلاسیه داشته باشند.

فرماندار گچساران گفت: با توجه به‌پیش رو بودن فصول گرم سال دو دستگاهی که از هم اکنون باید برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند، ادارات آبفا و برق هستند و حتماً بایستی جلسه‌ای با مدیران استانی و شهرستانی برای رفع هرگونه احتمال تنش آبی و همچنین در خصوص مشکلات برق در شهرستان برگزار شود تا از بروز هر نوع مشکلی در آینده پیش‌گیری شود.

کد خبر 745265

دیگر خبرها

  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی
  • اولین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری
  • خوشحالی مردم یاسوج از حمله موشکی سپاه به اسرائیل