Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اقدامات تیم پزشکی و غربالگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در خلازیر با حضور نماینده دفتر شهردار ادامه یافت. تاریخ انتشار: 23:33 - 19 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۷۴۴۷

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، اقدامات پزشکی و غربالگری از ساکنان منطقه کوره پزخانه‌های منطقه ۱۹ در خلازیر (نعمت آباد) با حضور فلاحی نماینده دفتر شهردار ادامه یافت و با توجه به دستور شهردار تهران در رسیدگی به ساکنان این منطقه محروم شهر تهران برای دومین هفته متوالی رسیدگی به وضعیت بهداشتی و معیشتی این شهروندان انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کمک بهداشتی و درمانی شهرداری تهران به ساکنان کوره‌های آجر پزی منطقه خلازیر

به علت شیوع و همه گیری بیماری کرونا و محرومیت اهالی شریف ساکن در این منطقه، تیم پزشکی و غربالگری سازمان برای معاینه مردم، به همراه مسؤلان ذی ربط راهی منطقه شدند تا به کارگران و ساکنین این منطقه خدمات بهداشتی و درمانی ارایه کنند.

گفتنی است، به همراه این تیم درمانی و غربالگری، کارکنان سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی بسته های غذایی و بهداشتی را نیز به اهالی کوره پزخانه‌ها اهدا کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری تهران سازمان رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از سازمان‌های شهرداری اصفهان در حل مشکلات ناکارآمد هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد شریعتی پیش از ظهر یکشنبه در نطق میان دستور یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورا با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران در سایه روحیه انقلابی و معنوی که از سرچشمه جوشان دل منور و روح مصفای امام عارفان می‌جوشید و جوانان رزمنده و خالص بسیج و سپاه را سیراب می‌کرد تشکیل شد. سپاه نقش تعیین کننده‌ای در دفع حمله ایادی استکبار به ایران ایفا کرده و درس تلخی به دشمنان کشور داده است.
وی افزود: حفظ استمرار نظام جمهوری اسلامی به دست سپاه تضمین شده که مولود مبارک انقلاب اسلامی است. این پدیده در حقیقت مظهر عینی و مجسمی برای شعارهای انقلاب اسلامی از جمله ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ است.
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شعار سپاه شعار پیروزی خون بر شمشیر و حرکت برای نجات مستضعفان است و در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی بنا به فرمان امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی به جوانان غیور و انقلابی، عده‌ای از پیروان صدیق ولایت فقیه این نهاد مقدس را پی‌ریزی کردند.

وی ادامه داد: شاید در آن روزهای نخست که هدف سپاه را پاسداری از انقلاب اسلامی مطرح می‌کردند تصور نمی‌شد که چه مسئولیت خطیری بر عهده این تشکیلات تازه تأسیس خواهد بود. اما با اطاعت محض از ولایت فقیه، سپاه به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه خود را برای هر مأموریتی آماده کرد.

شریعتی اظهار کرد: نام گذاری سالروز ولادت سالار شهیدان به نام روز پاسدار نیز از این جهت است که سپاه آرمانی مقدس دارد و دامنه این آرمان تا زمان حکومت عدل جهانی گسترده است. سپاه در افقی فرازمند دارای آرمان‌های مکتبی و انسانی و جهان شمول است و همیشه باید حرکت خود را به آن سو جهت دهد.

وی تصریح کرد: در جهان کفرآلود که قدرت‌های پوشالی به غارت آن مشغول هستند و خانه‌های عنکبوتی و پوسیده خود را حراست می‌کنند سپاه در حمایت از مستضعفان فعالیت می‌کند. مسلمانان انقلابی در سراسر جهان سپاه را الگوی نظامی سیاسی و فرهنگی خود می‌بینند و صحنه‌های بی نظیر اقتدار سپاه در دفاع مقدس، دفاع از امنیت و حرم و سلامت و… خلق شده است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به مشخص نشدن متولی سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: نیاز است مسئولان این سازمان‌ها مشخص شوند و از شهردار اصفهان می‌خواهیم تکلیف این دو سازمان را روشن کند.

وی بیان کرد: همچنین امیدواریم با حضور آقای حسام نژاد در معاونت شهرسازی گره‌های مردم در مسائل مربوط به پروانه ساختمانی باز شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: بعضی سازمان‌ها در حل مشکلات مردم ناکارآمد هستند. بنده واقعیت را بیان می‌کنم و باید بگویم برخی از این سازمان‌ها از هدف سازمانی خود دور شده‌اند علت این است که مدیر آن سازمان‌ها ناکارآمد هستند، اما متأسفانه شهردار اصفهان جوابی به این قضیه نمی‌دهد هرچند می‌دانم هدف شهردار جهش در عملکرد این سازمان‌ها بوده است.

کد خبر 6084149

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • روایت متخصص مصری از اوضاع فاجعه بار غزه
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • برای انتقال آب‌های سطحی باید علمی و اساسی وارد عمل شویم
  • امنیت و ایمنی اراضی کوره معک باید در دستور کار قرار گیرد
  • برخی از سازمان‌های شهرداری اصفهان در حل مشکلات ناکارآمد هستند