Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@13:04:19 GMT

۷ میلیون کرونایی در جهان

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۴۲۱۷

۷ میلیون کرونایی در جهان

به گزارش افکارنیوز،

دانشگاه جانز هاپکینز شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در سراسر جهان را ۷ میلیون و ۶ هزار و ۴۳۶ نفر اعلام کرد.

اخبار بین الملل-طبق  آمار ارائه شده از سوی این مرکز علمی، آمریکا با ۱.۹ میلیون، برزیل با بیش از ۶۰۰ هزار و روسیه با حدود ۴۶۰ هزار مبتلا، بیشترین تاثیر را از این بیماری همه‌گیر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آغاز شیوع کرونا در دسامبر ۲۰۱۹، تاکنون ۴۰۲ هزار و ۱۲۰ نفر در سراسر جهان، جان خود را از دست داده‌اند که از این میان، سهم آمریکا ۱۱۰ هزار و ۵۰۳ نفر است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جهان آمار کرونا جهان ویروس آمار ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسلمانان در صورت یک‌دلی و یک‌صدایی به تمام حقوق پایمال‌شده خود می‌رسند

ماموستا فرهاد آگشته در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به حمله تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل اظهار داشت: بی‌تردید با این حمله، ابهت سامانه آرو و فلاخن داوود و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی فرو ریخت.

وی افزود: همچنین با وجود پشتیبانی انگلیس و آمریکا و فرانسه و حکام خائن برخی از کشورهای اسلامی از رژیم صهیونیستی، اما موشک‌ها و پهبادهای ایران به هدف اصابت کرد. 

عضو شورای روحانیت اهل‌سنت و امام جماعت مسجد شاهد ارومیه در ادامه گفت: آمریکا، انگلیس و فرانسه برای کنترل خاورمیانه یک غول پوشالی به نام رژیم صهیونیستی ساخته بودند که در طوفان الاقصی و رجم، شکست خوردند.

وی تاکید کرد: بی تردید اگر کشورهای اسلامی بخواهند، می‌توانند گنبد آهنین را خنثی و نارکارآمد کرده و ابر قدرت‌های قلدر را به زانو در آوردند.

ماموستا آگشته گفت: از سوی دیگر اگر جمعیت دو میلیاردی مسلمانان جهان از خواب غفلت برخیزند و تعاملی صحیح و صمیمیت و همدلی در میان دولت و ملت‌های مسلمان برقرار شود و نیز مسلمانان جهان یکدل و یکصدا در مقابل ظلم و ستم مستکبرین قیام کنند به همه حقوق پایمال شده خویش دست خواهند یافت و عزت از دست رفته به امت اسلام باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طنین فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر ایالات‌متحده/ حامیان فلسطین پرچم آن را به آتش کشیدند
  • مسلمانان در صورت یک‌دلی و یک‌صدایی به تمام حقوق پایمال‌شده خود می‌رسند
  • کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی: حمله از پیش اعلام شده ایران به اسرائیل شجاعانه بود
  • بوشهر سراسر شادی و سرور است
  • بالاماندن نرخ بهره در آمریکا برای جهان نگران‌کننده است
  • امشب صدها میلیون نفر در سراسر جهان بیدار می‌مانند
  • آغاز شمارش معکوس برای حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل/ لغو همه فعالیت های آموزشی در سراسر اسرائیل
  • واکنش ترامپ به تنش میان ایران و اسرائیل
  • یزدانی و زارع در صدر رده بندی برترین آزادکاران جهان
  • یزدانی و زارع در صدر رنکینگ برترین آزادکاران جهان