Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تاتر توتز می‌تواند به عنوان دورچین یا فینگر فود استفاده شود، این غذای خوشمزه با استفاده از سیب‌زمینی رنده شده درست می‌شود و طرز تهیه آن اصلا پیچیده نیست و به سرعت می‌توانید آن را برای مهمانی‌هایتان درست کنید.

مواد لازم برای تهیه تاتر توتز

سیب‌زمینی ۹۰۰ گرم
پودر سیر یک قاشق چای‌خوری
پودر پیاز نصف قاشق چای‌خوری
آویشن یک چهارم قاشق چای‌خوری
آرد یک قاشق غذاخوری
جعفری (خرد شده) جعفری (خرد شده)
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
روغن مایع به مقدار لازم

طرز تهیه تاتر توتز

سیب‌زمینی‌ها را خوب بشویید و پوست بگیرید، آن‌ها را داخل قابلمه‌ای از آب سرد گذاشته و روی حرارت بگذارید تا حدود ۷-۸ دقیقه بجوشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سیب‌زمینی‌ها را از آب خارج کرده و با دستمال آشپزخانه خشک کنید، اجازه دهید کمی خنک شود و سپس رنده کنید.

سیب‌زمینی رنده‌شده را با آرد و ادویه‌ها مخلوط کنید، هم بزنید و بعد به صورت گلوله‌های کوچک درآورید.

روغن را در ماهیتابه بریزید تا گرم شود، گلوله‌هایی که درست کردید را داخل روغن سرخ کنید تا ترد و طلایی شوند (حدودا سه تا چهار دقیقه کافی خواهد بود). سپس، آن‌ها را روی دستمال آشپزخانه پهن کنید تا روغن اضافه‌شان گرفته شود.

تاتر توتز‌های شما آماده است آن را گرم، در ظرف موردنظرتان سرو کنید و جعفری‌هایی که ریز خرد کرده بودید را هم برای تزیین روی آن بریزید. در صورت تمایل می‌توانید کمی پنیر پارمسان پودری یا پنیر چدار هم روی آن بریزد تا خوش‌طعم‌تر شود، نوش جان!

منبع: کتاب کاله

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی آشپزی خانگی طرز تهیه سیب زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی مشهد

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: در یادواره شهدای رمضان حرم رضوی، ۱۰۰۰ بسته سبد کالا در پهنه شهید دارایی بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید مصطفی موسوی ازغندی دریادواره شهدای رمضان حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: در راسای برگزاری  یادواره شهدای حرم رمضان، شهید اصلانی و شهید دارایی، 1000 بسته سبد کالا در پهنه شهید دارایی محدوده شهرک شهید رجایی و باهنر و اطراف توزیع شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی، ارزش هر بسته معیشتی را یک‌ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: اقلام این بسته ها شامل برنج، روغن، رب، حبوبات و غیره است.

وی افزود: در طرح اطعام‌ مهدوی که ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود،طبخ و توزیع 6 میلیون غذای گرم و افطاری ساده به همراه تهیه و توزیع 250 هزار بسته معیشتی با همکاری مراکز نیکوکاری، مشارکت خیرین، مساجد و حسینیه‌ها پیش‌بینی شده است.

موسوی تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز یک میلیون و 500 هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده طبخ و 170 هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

وی بیان کرد: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده بین 500 تا یک‌ میلیون تومان برآورد شده که با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری تهیه شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان رضوی گفت: 540 آشپزخانه در طرح اطعام مهدوی مشارکت دارند ضمن اینکه در کنار برپایی سفره های افطاری ساده، برنامه های فرهنگی از جمله برگزاری محفل انس با قران، اهدای ادعیه و قرآن، سخنرانی مذهبی و غیره برای خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کوکو مکزیکی
  • با ۱۰ دسر عربی ساده و خوشمزه برای ماه رمضان آشنا شوید
  • سوغاتی‌های خوشمزه خوزستان؛ کلوچه دزفول و موچی ایرانی در بهبهان
  • آموزش شیرینی‌پزی / طرز تهیه حلوا زنجبیلی تبریز با مواد بسیار ساده
  • ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی استان خراسان رضوی توزیع شد
  • هزار بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی استان خراسان رضوی توزیع شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی مشهد
  • این پنیر خامه‌ای خوشمزه آلمانی را در خانه فقط در ۵ دقیقه درست کنید (فیلم)
  • ترویج افطاری ساده در رادیو پیام
  • پویش اطعام مهدوی در استان