Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@07:35:51 GMT

شایعه ای که رئیس هیات مدیره استقلال تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۴۴۶۲

شایعه ای که رئیس هیات مدیره استقلال تکذیب کرد

به گزارش افکارنیوز،

اسماعیل خلیل زاده در این باره گفت: من استعفا نداده ام. به هرحال فضای مجازی است و از این اخبار کار می شود.

اخبار ورزشی- او در مورد شایعه اختلاف در هیئت مدیره استقلال گفت: براساس اساسنامه انتخاب مدیران زیر مجموعه مدیرعامل برعهده خود مدیرعامل است. او می تواند هر معاونی را می خواهد بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ها معمولا مشورت می کنند ولی من شنیدم که مدیر روابط عمومی باشگاه استعفا کرده است.

رییس هیئت مدیره استقلال در مورد شورای سیاست گذاری باشگاه گفت: من این را هنوز ندیده ام و در جلسه هیئت مدیره سوال می کنم که موضع چه هست. شورای سیاست گذاری معنی نمی دهد ولی من نمی دانم اصلا این خبر صحت دارد یا نه. من تماسی نداشتم که بدانم چه خبر است و شاید من نبوده ام و چنین چیزی مصوب شده است. البته هفته پیش جلسه هیئت مدیره استقلال بود، شاید چنین چیزی نوشته شده و من ندیده ام.

وی افزود: من از قبل از عید به دلیل بیماری چیزی را امضا نکرده بودم و همه جمع شد و باهم این کار را کردم، باید ببینم اصلا شورای سیاست گذاری چه هست و بعد به شما توضیح بدهم.

اسماعیل خلیل زاده در مورد اینکه شورای سیاست گذاری در چارت باشگاه وجود ندارد هم گفت: راستش هرچه هست باید زیر مجموعه هیئت مدیره باشد اما چارت باشگاه هنوز تصویب نشده است. شما درست می گویید، وقتی هیئت مدیره و سهامدار وجود دارد، بالاترین مرجع بعد از مجمع بالاترین مقام است، چنین شورایی نمی تواند بالای هیئت مدیره قرار بگیرد.

اسماعیل خلیل زاده در مورد اینکه در جلسات شرکت نمی کند هم گفت: من شرکت می کنم و به خاطر کرونا و فوت همسرم مدتی نبودم اما در دو جلسه آخر حضور داشتم و جلسه را خودم برگزار کردم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هیئت مدیره استقلال استقلال اسماعیل خلیل زاده استقلال شایعه اسماعیل خلیل زاده شورای سیاست گذاری مدیره استقلال هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمد شروین اسبقیان در حاشیه نشست در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان کرد:  پرسپولیس و استقلال واگذار شدند و تکلیف هیئت مدیره را شرکت‌ها مشخص می‌کنند. وزارت ورزش نیز بر روند اداره باشگاه‌ها نظارت و آنها را حمایت می‌کند.

او در مورد تعیین مدیرعامل دو باشگاه سرخابی گفت: زمانی که هیئت مدیره دو باشگاه تعیین شد، مدیرعامل‌ها را مشخص می‌کنند و وزارت ورزش دیگر نقشی ندارد. وزارت ورزش به لحاظ صلاحیت فردی نظارت می‌کند و انتخاب مدیرعامل‌ها در اختیار باشگاه‌ها است.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است بعد از پایان فصل، مالکان اصلی تغییرات عمده‌ای در بحث هیئت مدیره ندارند، آیا چنین چیزی را تایید می‌کنید؟ عنوان کرد: این را باید از صاحبان جدید بپرسید و اگر صحبتی شده من در جریان نیستم.

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!