Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پیش اعتراضات مردمی در آمریکا پس از کشته شدن یک مرد رنگین پوست در این کشور آغاز شد. غروب دوشنبه هفته پیش به وقت آمریکا بود که «جورج فلوید»، مرد سیاه پوست اهل مینیاپولیس توسط چند افسر سفید پوست آمریکایی در کف خیابان خفه شد. کشته شدن این مرد سیاه پوست موج تازه‌ای از اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا و سایر کشور‌های جهان را دامن زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه‌ای عجیب در یکی از خیابان‌های شهر نیویورک آمریکا را به تصویر می‌کشد. این ویدئو لحظه سرقت سرنشینان یک خودروی رولز رویس از چند آشوبگر محلی در خیابان را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو در حالی که آشوبگران محلی در حال غارت یکی از فروشگاه‌ها هستند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد یک خودروی رولز رویس مشکی رنگ در داخل خیابان توقف کرده و سرنشینان آن به افرادی که با غارت کالای فروشگاه در حال فرار هستند حمله ور می‌شوند. در این ویدئو دست کم سه سرنشین این خودروی لاکچری موفق می‌شوند کالایی را که آشوبگران در حال سرقت بودند از دست آن‌ها بربایند. در یکی از صحنه یکی از سرنشینان رولز رویس جعبه‌ای را از دست یکی از آشوبگران خارج کرده و آن را به داخل خودرو می‌برد.

بیشتر بخوانید: 

حمله معترضان به خبرنگار در پخش زنده تلویزیونی!

این ویدئو توسط یک شاهد عینی که از بالکن خانه اش نظاره گر این صحنه بود تهیه شده است. این سرقت در ساعت ۸ شب به وقت محلی در محله منهتن نیویورک رخ داد. انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی آمریکا واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی طنز نوشت: «به معنای واقعی غارتگران با اتومبیل‌های لاکچری فروشگاه‌ها را تمیز می‌کنند (غارت می‌کنند)!» کاربر دیگری که با دیدن فیلم سارقان لاکچری سوار شوکه شده بود نوشت: «قیمت این خودرو ۵۰۰۰۰۰ دلار است! باورنکردنی است!»

گفتنی است؛ انتشار خبر سرقت سرنشینان این خودروی رولز رویس در حالی خبرساز می شود که در جریان اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا سرقت های مشابه ای توسط سرنشینان خودروهای گرانقیمتی مانند مرسدس بنز و بنتلی از فروشگاه ها توسط کاربران شبکه های اجتماعی گزارش شده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا آشوب خیابانی اعتراضات در آمریکا سرقت اموال رولز رویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی مسعود جو ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت کالا و بار و تجاوز به عنف در محور گچساران-باشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران این فرماندهی پس از شناسایی مخفیگاه این سارقان و با هماهنگی مرجع قضائی یکی از سارقان را دستگیر کردند و خودروی مورد استفاده در امر سرقت نیز توقیف شد.

مسعود جو افزود: توسط مأموران این سارق کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد و در تحقیقات اولیه پلیس، به بزه انتسابی با همدستی دو نفر دیگر اقرار کرد.

کد خبر 6084472

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • (ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ
  • صحنه مشکوک به گل الکلاسیکو؛ توپ وارد دروازه شد؟ + ویدئو
  • تشخیص عجیب و غریب VIR در بازی سرنوشت ساز رئال مادرید و بارسلونا | ویدئو
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • (ویدئو) لحظه سرقت از پارکینگ و انباری یک مجتمع مسکونی در زنجان در کمال خونسردی و بدون ماسک!
  • (ویدئو) صحنه تلخ زانو زدن دیوید تیلور؛ حسن یزدانی در المپیک بی رقیب شد؟
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • (ویدئو) عنوان عجیب قصر لاکچری «هفت سر اژدها» سوژه خنده کاربران شد