Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@20:14:06 GMT

ساخت چراغ مطالعه خاص با لیوان یک بار مصرف! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۴۶۴۷

ساخت چراغ مطالعه خاص با لیوان یک بار مصرف! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان،با استفاده از وسایلی ساده و در دسترس نظیر لیوان یک بار مصرف، لامپ کوچک، سیم، باتری، فنر و مقداری چسب می‌توانید به راحتی یک چراغ مطالعه خاص وزیبا برای اتاق یا دفتر کار خود تهیه کنید.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: خلاقیت جالب برای ساخت اسلحه با چوب بستنی + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چراغ مطالعه ساخت و ساز خلاقیت و نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ دریایی

دوستان او شامل «اوچو» اختاپوس، «کلود» خرچنگ گوشه نشین، «سوفی و سادی»، پرندگان دریایی دوقلو، گروهی از صدف‌های کوچک، شفق قطبی، نوری که بر روی اقیانوس می‌درخشد و عمه چوی صاحب فانوس دریایی بودند. 

آن‌ها از طریق ماجراجویی‌های خود در هر قسمت، درس‌های خوبی می‌آموختند که به آن‌ها کمک می‌کرد بتوانند بر مشکلات خودشان غلبه کنند. به هنگام تماشای داستان هر قسمت مخاطبان خردسال این کارتون، می‌توانستند پایان بندی هر ماجرا را از میان گفت و شنود قایق‌ها و ید کش‌های ماجراجوی متعددی که در بندر بود، دنبال کنند که تحت تاثیر روابط و گفت و گوی شخصیت‌های مختلف کارتون شکل می‌گرفت. گویی که آن‌ها هم همراه با بچه‌ها به تماشای ماجرایی که بر سالتی و دوستانش در فانوس دریایی گذشته بود، نشسته اند.

«چراغ دریایی»، (Salty's Lighthouse) محصول سال ۱۹۹۷ کشور کانادا بود که به طور مشترک به کارگردانی «رابرت دی. کاردونا»، «دیوید میتون» و «الن شکتر» تولید شده بود.

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • با سوپر غذای تقویت‌کننده مغز آشنا شوید
  • چراغ دریایی
  • تردستی با دست های کوچک
  • انسان به ذکر، یادآوری و توجه نیازمند است
  • کدام موادغذایی حاوی سطح خطرناک‌تری از مواد شیمیایی ماندگار هستند؟ چه خوراکی‌هایی را باید کمتر خورد؟
  • روزی ۸ عدد از این میوه گران بخورید!
  • اتفاقاتی که بعد از زیاده‌روی در مصرف هندوانه در بدن شما می‌افتد
  • شاهکار جنجالی راهسازی؛ تیر چراغ برق وسط جاده
  • سبز شدن تیر چراغ برق وسط جاده/ عکس