Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، احمد اسکندری‌نسب در آیین نمادین توزیع کمک های مومنانه مدارس غیردولتی استان کرمان به دانش آموزان بی بضاعت افزود: پویش کمک های مومنانه پس از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی مومنانه و یاری اقشار آسیب پذیر جامعه در پی شیوع کرونا و با هدف جمع آوری هدایای فرهنگیان و دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها و کمک به خانواده‌های بی بضاعت در ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  ضمن تقدیر از موسسان مدارس غیردولتی استان کرمان خاطر نشان کرد: ۲ هزار و ۵۶۹ بسته حمایتی شامل برنج، روغن، کنسرو ماهی و رب گوجه به ارزش ۲۴۹ هزار تومان به همت مدارس غیردولتی و هیات امنایی بین دانش آموزان بی بضاعت شهرستان‌ها و مناطق این استان در حال توزیع است.

اسکندری نسب از کمک ۴۵۰ میلیون تومانی دانش آموزان و فرهنگیان مدارس دولتی کرمان در طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه با همکاری فرهنگیان و دانش آموزی استان نیز خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به ایثارگری و فداکاری فرهنگیان در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا ادامه داد: فرهنگیان خیر و نیک اندیش کرمانی بیش از ۱۰۰ تلفن هوشمند همراه را در راستای پیگیری آموزش مجازی برای دانش آموزان بی بضاعت در این شرایط تهیه کردند.

آیین نمادین توزیع کمک های مومنانه طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه در قالب پویش ملی حمایت دانش آموزان و فرهنگیان از خانواده های آسیب پذیر در محل سالن ورزشی شهید سام نژاد آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم یک دستگاه تبلت تهیه شده توسط مدارس غیردولتی آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان به یکی از دانش آموزان بی بضاعت پایه دوازدهم مدارس شهر کرمان اهدا شد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان دانش آموزان بی بضاعت مدارس غیردولتی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در افتتاح استخر دانش آموزی سمنان گفت: استخری که امروز افتتاح شد نخستین استخر دانش‌آموزی استان و از مصوبات دور اول سفر آیت‌ا... رئیسی به استان است.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در این دوره از سفر‌ها هزار میلیارد تومان اعتبار برای تقویت بنیه آموزشی و زیرساخت‌های استان سمنان اختصاص پیدا کرده است.

صحرایی با بیان اینکه شاهد شکوفا شدن آثار اجرای سند تحول بنیادین در این استان هستیم، گفت: این موضوع مایه امیدواری است. در حال حاضر برنامه آموزش و پرورش ارتقای عدالت در مفهوم عام است یعنی هرجا سرانه استان از سرانه کشور پایین‌تر باشد، در حوزه پرورشی، آموزشی و ورزشی اقدام به تقویت کنیم.

وی یادآور شد: تقویت دانشگاه فرهنگیان نیز در دستور کار است همچنین احداث اردوگاه‌های دانش‌آموزی و تداوم پرشتاب سند تحول بنیادین مدنظر است.

صحرایی در این مراسم اظهار کرد: افتخار بزرگی است برای وزارت آموزش و پرورش که برای اولین بار استخر دانش‌آموزی را در شهرستان سمنان افتتاح می‌کند.

وی افزود: ان‌شاءالله بعد از این استخر، افتتاح دو استخر دیگر در برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: افتتاح و ساخت چنین مراکزی مصداق بارز افزایش بهره وری است. از همکارانمان در آموزش و پرورش سمنان تقاضا داریم تا با بالاترین ظرفیت از این فضا‌ها استفاده کنند همچنین در بحث نگهداری بسیار توجه داشته باشند چراکه امر نگهداری چنین فضا‌هایی بسیار پیچیده است.

این استخر با زیربنای یک هزار و 896 متر مربع و با اعتباری بالغ ۲۳ میلیارد تومان پس از یک دهه از شروع ساخت، سرانجام در دولت مردمی افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه