Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:22:36 GMT

برق فشار قوی، جان جوان ۳۰ ساله بوکانی را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۶۲۷۰

برق فشار قوی، جان جوان ۳۰ ساله بوکانی را گرفت

سیدفواد هاشمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۳ شب گذشته در منطقه امیرآباد این شهر به‌وقوع پیوست که با اطلاع یافتن ماموران این آتش‌نشانی از طریق سامانه ۱۲۵ بلافاصله امدادگران و آتش‌نشانان ایستگاه شماره چهار به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان با همکاری ماموران فوریت‌های برق بوکان، مشاهده شد که جوانی ۳۰ ساله به دلیل نامشخص به بالای تیر برق ترانس فشار قوی رفته و دچار برق‌گرفتگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان با اشاره به اینکه این جوان پس از برق گرفتگی در بالای ترانس برق گرفتار شده بود، اظهار کرد: آتش‌نشانان با کمک بالابر و پس از هماهنگی با عوامل اداره برق، جریان برق فشار قوی را قطع و این جوان را که دچار سوختگی و برق گرفتگی شده بود، به پایین منتقل کردند.

هاشمی اضافه کرد: تکنسین‌های اورژانس پس از کنترل علائم حیاتی، مرگ این فرد به دلیل آسیب‌دیدگی ناشی از عبور جریان برق از بدنش را تایید کرده و به بیمارستان شهید دکتر قلی‌پور انتقال دادند.

وی افزود: تحقیقات در مورد علت این حادثه و دلایل حضور این فرد در بالای این ترانس فشار قوی در حال جریان است.

این نخستین حادثه از این دست است که تاکنون در بوکان گزارش و به ثبت رسیده است.

در شهرستان بوکان با ۲۶۱ هزار نفر جمعیت چهار ایستگاه آتش‌نشانی با ۴۰ نفر نیرو در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

برچسب‌ها آتش‌نشانی انرژی برق بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی انرژی برق بوکان آتش نشانی انرژی برق بوکان آتش نشانی فشار قوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

روز دوشنبه در پی اعلام مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی همدان مبنی بر یک حادثه سقوط دستگاه کارتن سازی بر روی فرد در علی آباد فرهنگیان، یک تیم عملیاتی از ایستگاه غدیر به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان،  آتش نشانان در بررسی‌های اولیه و به گفته شاهدان عینی در محل متوجه شدند که فردی در حال تعمیر یک دستگاه کارتن سازی بوده که ناگهان بر اثر سقوط قسمتی از دستگاه بر روی وی در زیر دستگاه محبوس شده است.

نیروهای آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی فرد محبوس شده را از زیر دستگاه رها سازی کردند که متاسفانه به دلیل شدت فشار وارده این کارگر قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از شهروندان خواست در حوادثی که نیاز به رهاسازی مصدوم است، مراتب را با عوامل آتش نشانی اطلاع بدهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار لرستان پیدا شد
  • مهار آتش سوزی ۲ واحد تجاری و یک واحدمسکونی در رشت
  • زن ۵۰ ساله میرآبادی در رودخانه غرق شد
  • خانم ۵۰ ساله در رودخانه خدرآباد میرآباد جان خود را از دست داد